137

Jakie PKD wybrać dla pozycjonowania stron?

social-1206610-1280.png

Wiele osób zaczynających na poważnie swoją przygodę z SEO próbuje swoich sił pracując na własny rachunek. Gdy klientów przybywa zaczyna rodzić się myśl „a może by to wszystko zalegalizować?”. Przecież o wiele lepiej wystawiać fakturę na własną firmę, budować swój brand zamiast korzystać z pośredników jak Useme. To działanie na krótką metę, a i takie faktury nie wyglądają ani profesjonalnie, ani w żaden sposób wiarygodnie.

Większe firmy nie zechcą podjąć współpracy z freelancerem, który nie ma własnej firmy nawet.

Z drugiej strony zgłaszając wniosek do CEIDG zastanawiacie się jakie PKD należy wpisać, aby wszystko było zgodnie z literą prawa, a bardziej chyba zgodnie z myślą Urzędu Skarbowego, który na bazie PKD może zakwestionować fakturę.

Wybór punktów PKD

W praktyce każdy z nas powinien tu dodać punkty pasujące do całego profilu swojej firmy. Podczas zakładania działalności macie nieograniczoną możliwość dodawania różnych PKD, więc lepiej dodać więcej niż zbyt mało. Zmiany w tym zakresie też są bardzo proste i szybkie, zwłaszcza jeśli posiadacie konto ePUAP to takiej zmiany możecie dokonać natychmiast.

Oto przy działalności związanej z pozycjonowaniem moje propozycje wpisów PKD:

63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
18.13.Z Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku
47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
47.99.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami
58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
63.12.Z Działalność portali internetowych
63.91.Z Działalność agencji informacyjnych
63.99.Z Pozostała działalność w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
64.99.Z – Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z
wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
73.11.Z Działalność agencji reklamowych
73.12.C Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
74.30.Z. Działalność związana z tłumaczeniami
74.40.Z  Reklama

18-12-2019 2051 odsłon