Gwarancja / serwis

Powdrożeniowy okres gwarancyjny

Wszystkie nasze produkty są objęte okresem gwarancyjnym, liczonym od daty ich wdrożenia. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że wybierają produkt który ich nie zawiedzie i sprosta wszelkim wyzwaniom.

Nasi konsultanci postarają się rozwiązać Państwa problem szybko i profesjonalnie. Okres gwarancyjny jaki zapewniamy to nie tylko wsparcie techniczne ale również pełna pomoc powdrożeniowa.

Gwarancja na nowo wdrożone elementy (rozwój).

W sytuacji rozwoju oprogramowania i np. domówienia kolejnych funkcjonalności nakładamy okres gwarancyjny na nowe elementy od momentu ich wdrożenia. Okres gwarancyjny na każdy nowo wprowadzany element systemu jest idealnym rozwiązaniem, zapewniającym stały i bezpieczny rozwój.

Przedłużenie gwarancji

Każdy z naszych klientów otrzymuje możliwość przedłużenia gwarancji na odebrany produkt wg jego specyfiki.

Serwis pogwarancyjny

Po zakończeniu okresu gwarancyjnego, nie pozostawiamy naszych klientów samych. W dalszym ciągu wspieramy ich partnersko, czuwając nad produktem, jego aktualizacją i rozwojem.