Audyt SEO to dłogofalowy proces oceny strony docelowej Klienta pod kątem spełnienia wytycznych postawionych przez popularne wyszukiwarki internetowe takie jak Google, Bing i Yahoo. Ilość badanych wskaźników bezpośrednio zależy od lokalizacji i zasięgu prowadzonego biznesu. Dla Klientów działających na obszarze Polski kluczową wyszukiwarką jest Google, więc podczas analizy przedoptymalizacyjnej skupiamy się na wytycznych stworzonych przez giganta z Mountain View.

Proces audytowania dzieli się na 3 najważniejsze etapy:

  • oceny spójności kodu strony i zawartych w nim meta tagów
  • ocena pod kątem treści zamieszczanych na stronie
  • ocena prędkości i dostępności strony dla użytkowników

Pierwszy etap to czysto techniczna ocena struktury strony, meta tagów bezpośrednio wykorzystywanych przez roboty wyszukiwarek takie jak description, title czy tagi (te tylko obecnie bierze pod uwagę Bing). Badane są mikrodane, oznaczenia wersji językowych jak i nagłówki h1, h2, h3 pod kątem zachowania ich odpowiedniej hierarchii. Kolejnym etapem jest badanie samych treści, czy nie występują zewnętrzne bądź wewnętrzne duplikacje treści. Czy sama treść jest dopasowana pod zadane słowa kluczowe lub czy w serwisie nie występuje kanibalizacja słów kluczowych. Na ostatnim etapie badamy samą prędkość ładowania witryny i to czy Google Bot poradzi sobie z jej indeksowaniem biorąc pod uwagę wszelkie skrypty JS i zabiegi zamierzające ukrywać treści na stronie (ukryte linki, przeoptymalizowanie). 


Znaczny wzrost widoczności

Już po kilku dniach od wdrożenia zmian wskaznych w audycie zauważysz wzrost pozycji na kluczowe frazy. Wzrost pozycji to większa widoczność w Google.

Wzrost sprzedaży / konwersji

Wyższe wyniki w wyszukiwarkach oznaczają więcej potencjalnych klientów, którzy skorzystają z naszych usług. A to prowadzi do większych zysków.

Optymalizację Google Ads

Im lepiej zoptymalizowana jest Twoja strona, tym osiągasz lepsze wyniki w Google Ads, a co za tym idzie spada stawka CPC, a Ty oszczędzasz.


Co wpływa na cenę audytu SEO?

Na cenę audytu ma wpływ przede wszystkim rodzaj witryny jak i jej "wielkość". Poprzez wielkość rozumieć należy poziom jej rozbudowania, ilość podstron, kategorii czy też produktów (jeśli mowa o projektach e-commerce). Im bardziej rozbudowana strona tym więcej czasu zajmuje przygotowanie audytu, jednak minimalny czas niezbędny na jego przygotowanie to 2-3 dni robocze. 


Prosta strona firmowa

To strona składająca się z kilku podstron, która służy prezentacji danej marki lub promocji firmy / branży czy też poprostu osoby w sieci.

od 400 zł netto

Blog / serwis informacyjny

Są to zazwyczaj strony hobbystyczne, prezentujące dany styl życia bądź promujące określoną dziedzinę nauki / kultury.

od 1000 zł netto

Sklepy internetowe

Wszystkie projekty powiązane z e-commerce, gdzie prócz samych treści dużą rolę odgrywa audyt UX, czyli użyteczności dla potencjalnych klientów.

od 1600 zł netto


 

 

Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

 

 

 

Jacek Jagusiak - Doradca klienta

Jacek Jagusiak

Doradca Klienta


+48 668 930 960