Zarządzanie kampaniami Google ADS

Każda kampania w Google ADS rozliczana jest za poszczególne kliknięcia. Koszty każdego kliknięcia można stale monitorować i optymalizować, a są one zależne od wielu czynników, takich jak: konkurencji, trudności frazy, jakości strony docelowej, branży jak i zasięgu. Stawki za poszczególne kliknięcia wahają się od kilku groszy do kilkunastu złotych. Odpowiednie przygotowanie strony docelowej (tzw. landing page) może skutkować obniżeniem wspomnianych stawek. Podobnie jest z doborem słów kluczowych na jakie uruchomiona jest reklama i jeśli dobierzemy mniej konkurencyjne frazy (niszowe) to można skutecznie obniżyć koszty kampanii nie zmniejszając jej efektywności. Po prostu lepiej jest reklamować się na słowa inne niż konkurencja i znacznie mniejszym kosztem uzyskiwać wysokie wyniki. 


Zalety reklamy w Google ADS:

  • Szybkie efekty, ruch kierowany jest natychmiast po konfiguracji kampanii i jej weryfikacji
  • Całkowita kontrola nad budżetowaniem kampanii jak i nad harmonogramem reklam
  • Jeśli nie są naruszane zasady Google to reklama wyświetla się zawsze lub do wyczerpania środków
  • Nie trzeba modyfikować kodu strony, znać języków programowania
  • Jesteś widoczny na pierwszej stronie na każde słowo jakie skonfigurujesz w kampanii

Dlaczego warto wybrać Agendo?

Wiemy w jaki sposób działają mechanizmy ustalania wyniku jakości, co z kolei pozwala nam osiągać znacznie wyższe pozycje reklam płacąc za kliknięcia znacznie mniej niż konkurencja, a wszystko dzięki optymalizacji słów kluczowych i grup reklamowych.

Biorąc pod uwagę wcześniej ustaloną strategię stale optymalizujemy kampanię, analizujemy ją na bieżąco biorąc pod uwagę dane z narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics czy GSC. Każdego dnia po analizie usuwamy najsłabie konwertujące reklamy jak i słowa, a zaoszczędzone tak środki przesuwamy na te kampanie, które generują bardziej wartościowy ruch czy leady.

Budujemy historię konta, dbamy o jakość kampanii dzięki czemu historycznie konto użytkownika zyskuje na wartości i jeśli znacznie wyżej oceniane przy wyliczaniu wyniku jakości.

Analizujemy wybrane branże, konkurencję, manewrujemy słowami kluczowymi i reklamami tak, aby zyskiwać wyższe efekty, obniżać CPC i zwiększać przy tym CTR. W kampaniach łączymy wszystkie narzędzia Google, sprawiając że dane ze sobą są powiązane.

Skutecznie mierzymy skuteczność kampanii, tworzymy ścieżki zakupowe jak i grafy ukazujące przejścia użytkowników w obszarze opracowywanego serwisu.


Rodzaje kampanii online:

  • Reklamy tekstowe – są to reklamy płatne, publikowane / wyświetlane w wyszukiwarce Google podczas wyszukiwania konretnych fraz
  • Bannery reklamowe – kampania displayowa, czyli reklamy graficzne jak i tekstowe wyświetlane na stronach tematycznych bądź na serwisach takich jak np. YouTube
  • Remarketing – to usługa śledząca klientów odwiedzających witrynę, bazując na jego zainteresowaniach reklama ze stworzonej kampanii podąża za nim podczas przeglądania innych stron dołączych do sieci reklamowej
  • Kampania reklamowa Youtube – są to zazwyczaj reklamy w formie wideo jak i reklamy banerowe, wyświetlane podczas oglądania filmów na serwisie. Reklamodawca płaci za wyświetlenia reklamy o ile była wyświetlana zdefiniowaną ilość czasu
  • Kampania produktowa – jest to forma reklamy pozwalająca wyświetlać w wyszukiwarce Google listę produktów wraz z cenami, dedykowana przede wszystkim dla sklepów internetowych

Aby dobrać odpowiednią formę reklamy skontaktuj się z naszym doradcą. 

 


 

 

Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

 

 

 

Jacek Jagusiak - Doradca klienta

Jacek Jagusiak

Doradca Klienta


+48 668 930 960