Zarządzanie kampaniami Google ADS

Każda kampania w Google ADS rozliczana jest za poszczególne kliknięcia. Koszty każdego kliknięcia można stale monitorować i optymalizować, a są one zależne od wielu czynników, takich jak: konkurencji, trudności frazy, jakości strony docelowej, branży jak i zasięgu. Stawki za poszczególne kliknięcia wahają się od kilku groszy do kilkunastu złotych. Odpowiednie przygotowanie strony docelowej (tzw. landing page) może skutkować obniżeniem wspomnianych stawek. Podobnie jest z doborem słów kluczowych na jakie uruchomiona jest reklama i jeśli dobierzemy mniej konkurencyjne frazy (niszowe) to można skutecznie obniżyć koszty kampanii nie zmniejszając jej efektywności. Po prostu lepiej jest reklamować się na słowa inne niż konkurencja i znacznie mniejszym kosztem uzyskiwać wysokie wyniki. 

Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

Jacek Jagusiak - Specjalista ds. e-marketingu

Jacek Jagusiak

Specjalista ds. e-marketingu

Zalety reklamy w Google ADS

Szybkie efekty

Ruch na Twoją stronę / ofertę kierowany jest natychmiast po konfiguracji kampanii i jej weryfikacji. Wystarczy skonfigurować płatności i pojawiamy przed wynikami wyszukiwania.

Kontrola nad budżetowaniem

Masz całkowitą kontrolę nad wydatkami, sam decydujesz ile chcesz wydać na kampanie, a także do jakich grup docelowych mają docierać Twoje reklamy. Może praktycznie decydować o wszystkim.

Konfiguracja słów kluczowych

Sam decydujesz jakie słowa kluczowe są dla Ciebie najważniejsze. Możesz wyświetlać reklamy, gdy użytkownik szuka konkretnie Twojej oferty czy też nazwę Twojej marki.

Jak pracujemy?

1

Działania przygotowawcze

Określamy wspólnie z Klientem cel, zakres i priorytety danej kampanii.

1

2

1

Ustawienia techniczne

Na tym etapie tworzymy całą strukturę kampanii jak i wdrażamy strategie śledzenia osiąganych efektów.

1

Odpowiednie reklamy

Przygotowujemy skuteczne reklamy tekstowe jak i graficzne, które wyraźnie wyróżniają się na tle konkurencji.

3

4

1

Analiza i optymalizacja

Cyklicznie weryfikujemy skuteczność kampanii jak i optymalizujemy ją pod założone cele.

Dlaczego warto wybrać Agendo?

 

Wiedza

Wiemy w jaki sposób działają mechanizmy ustalania wyniku jakości, co z kolei pozwala nam osiągać znacznie wyższe pozycje reklam płacąc za kliknięcia znacznie mniej niż konkurencja, a wszystko dzięki optymalizacji słów kluczowych i grup reklamowych.

Doświadczenie

Biorąc pod uwagę wcześniej ustaloną strategię stale optymalizujemy kampanię, analizujemy ją na bieżąco biorąc pod uwagę dane z narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics czy GSC. Każdego dnia po analizie usuwamy najsłabiej konwertujące reklamy jak i słowa, a zaoszczędzone tak środki przesuwamy na te kampanie, które generują bardziej wartościowy ruch czy leady.

Dbałość o szczegóły

Budujemy historię konta, dbamy o jakość kampanii dzięki czemu historycznie konto użytkownika zyskuje na wartości i jeśli znacznie wyżej oceniane przy wyliczaniu wyniku jakości. Dbamy o najdrobniejsze szczegóły, które w przyszłości owocują o wiele wyższymi wynikami.

Dociekliwość w działaniu

Analizujemy wybrane branże, konkurencję, manewrujemy słowami kluczowymi i reklamami tak, aby zyskiwać wyższe efekty, obniżać CPC i zwiększać przy tym CTR. W kampaniach łączymy wszystkie narzędzia Google, sprawiając że dane ze sobą są powiązane.

Analityczne podejście

Skutecznie mierzymy skuteczność kampanii, tworzymy ścieżki zakupowe jak i grafy ukazujące przejścia użytkowników w obszarze opracowywanego serwisu. Ciągle udoskonalamy kampanie, aby w jak największym stopniu podnosić jej skuteczność i obniżać koszty ponoszone przez Klienta.

Samodoskonalenie

Jesteśmy zawsze na bieżąco ze zmianami w systemach reklamowych Google. Bez przerwy szkolimy się i uczymy analizując własne działania i wyniki, dzięki czemu oferujemy Klientom tylko sprawdzone strategie, które przekładają się na ich zadowolenie.

Rodzaje kampanii online jakie realizujemy w Agendo:

Reklamy tekstowe

Bannery reklamowe

Remarketing

Kampania reklamowa YouTube

Kampania produktowe

Kampanie w Google Merchant