Z przeprowadzonego audytu SEO dostaniemy informacje o poziomie zaawansowania optymalizacji jej strony www i liczbie linków, które do niej prowadzą, ale także dowiemy się wielu cennych informacji o konkurencji. Mając te wszystkie informacje możemy przystąpić do pozycjonowania.

Jacek Jagusiak - Doradca klienta

Jacek Jagusiak

Doradca Klienta


+48 668 930 960



Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowaniem nazywamy szereg czynności wykonywanych w celu zwiększenia pozycji danej strony w wyszukiwarkach na zadane słowa kluczowe. Dodatkowo wpływa ono bezpośrednio na widoczność naszej witryny w Google. Obecnie zaleca się pozycjonować stronę korzystając ze strategii "long tail", czyli "długiego ogona", która skupia się na dłuższych wyrażeniach niż pojedyncze czy podwójne słowa kluczowe bazujące na najczęściej wyszukiwanych frazach przez użytkowników. Frazy takie nie przynoszą tak dużego ruchu jak standardowe wyrażenia, ale są łatwiejsze i przynoszą witrynie ruch o zwiększonej konwersji poprzez idealne dopasowanie wyniku pod to czego aktualnie wyszukuje użytkownik. 

Przykładowo:

Gdy użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę słowo "róże" to oznacza, że może szukać informacji o tych kwiatach, a nie koniecznie chce zamówić bukiet dla żony na rocznicę. Pozycjonowanie strony na frazy ogolne jak przykładzie nie ma sensu, jeśli naszym biznesem jestinternetowa kwiaciarnia. W przypadku kwiaciarni odpowiednią będzie np. fraza "bukiet róż dla dziewczyny". Wtedy mamy niemal 100% pewność, że użytkownik szuka miejsca, w którym może takowy bukiet zamówić. Fraza jest znacznie łatwiejsza jeśli chodzi o wypozycjonowanie w Google, a również taki zabieg dla Klienta jest znacznie tańszym wyborem niż fraza "róże"


 

Pozycjonowanie lokalne dla małego biznesu

Pozycjonowanie lokalne pozwoli zebrać nam Klientów z najbliższej okolicy bądź z całego regionu. W naszym przykładzie odnośnie kwiaciarni, która działa głównie w danym mieście bądź zakresem usług sięga określonego terenu, wybór tej formy pozycjonowania będzie najlepszy. Przykładowymi frazami mogą być "kwiaciarnia Kraków", "kwiaciarnia Rzeszów" czy "kwiaciarnia Warszawa". Nie konkurujemy wtedy o pozycje z kwiaciarniami z całej Polski, ale z określonego terenu. Wyszukiwarki wykrywają teraz położenie użytkowników i serwują im najpierw lokalne wyniki. 


Czego nie można lekceważyć w kwestii SEO?

Chcesz się przebić z ofertą na tle konkurencji?
Zależy Ci na tym, aby Twoja strona wskoczyła na wyższą pozycję w wynikach?
Oczami wyobraźni widzisz dużo nowych klientów?

Postaw na idealnie dopasowane do Twojej firmy działania, takie jak:

  •  rezerwacja nazwy domeny ze słowem kluczowym
  • zadbanie o wybór odpowiednich słów / fraz kluczowych
  • wypełnienie strony www wartościowym contentem
    (unikalne teksty wysokiej jakości, multimedia, e-booki do pobrania)
  • zwiększanie widoczności w wynikach Organicznych na wybrane frazy(bezpłatnych)
  • link building i optymalizacje

Jak pomagamy trafiać do klientów?

Aby odnieść sukces w tej dziedzinie, warto powierzyć działania ekspertom, takim jak my.

Zadbamy m.in. o:

  • ustalenie celów do osiągnięcia (sprzedaż, leady, dotarcie do klienta)
  • wzbogacenie firmowej strony o słowa / frazy kluczowe
  • optymalizację strony www i coraz lepszą pozycję w wynikach organicznych Google’a
  • content marketing (tworzenie i dystrybucję wartościowych treści)
  • współpracę z influencerami i blogerami 
  • monitorowanie opinii i reagowanie na nie, jeśli wpływają negatywnie na wizerunek firmy
  • raporty, pokazujące postępy prac, dostarczane w trybie miesięcznym lub kwartalnym 

Jesteśmy gotowi doradzić i zaproponować Ci rozwiązanie, z którym Twój biznes ruszy na podbój rynku!