Łukasz Sokół - Doradca klienta

Łukasz Sokół


Telefon: +48 669 514 784

Email: ls@agendo.pl

Serwisy korporacyjne to bardzo praktyczne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej organizacji. Dzięki ich wykorzystaniu możliwe jest zadbanie o właściwą komunikację i przekazywanie informacji pracownikom. Dobrze zaprojektowane, dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy serwisy korporacyjne stanowią więc doskonałe narzędzie wspierające efektywne zarządzanie.


Właściwie przygotowany serwis korporacyjny może stanowić niezwykle funkcjonalne i praktyczne narzędzie, dzięki któremu zarządzanie pracownikami stanie się bardzo proste. Tego rodzaju projekty są jednak strukturami niezwykle skomplikowanymi, ponieważ muszą pełnić szereg różnych ról.


Wśród funkcji, jakie pełnić powinien profesjonalny serwis korporacyjny wymienić można między innymi:

  • umożliwienie dostępu do informacji korporacyjnym pracownikom oraz innym wskazanym osobom
  • umożliwienie zarządzania dużą ilością różnego typu informacji
  • umożliwienie integracji serwisu z innymi systemami informatycznymi działającymi w danej organizacji
  • ułatwienie przepływu informacji i komunikacji między pracownikami
  • umożliwienie zastosowania rozwiązań odpowiadających indywidualnym potrzebom firmy (np. konta pracownicze czy publikowanie treści tylko dla konkretnej grupy pracowników)

Sprawdzone rozwiązania

Dzięki realizacji wielu projektów internetowych różnego typu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu rozwiązania, które idealnie odpowiadać będą Waszym oczekiwaniom i potrzebom. Podczas tworzenia naszych produktów wykorzystujemy jedynie takie narzędzia, które wielokrotnie mieliśmy okazję sprawdzić. Dzięki temu możemy zagwarantować, iż stworzone przez nas serwisy korporacyjne będą działać bez zarzutów.

Podejmujemy się realizacji projektów nietypowych, tworzonych indywidualnie, z myślą o konkretnym kliencie. Dzięki temu nasze produkty są w pełni funkcjonalne i realnie usprawniają zarządzanie Państwa firmą.


Technologie, z jakich korzystamy

Realizując projekt, wykorzystujemy nasze produkty które sprawdziły się wielokrotnie przy realizacji podobnych rozwiązań, gwarantują one stabilność, pewność oraz bezpieczeństwo. Dzięki doświadczeniu we wdrożeniach takich rozwiązań mamy pewność, że oddamy Państwu narzędzie dzięki któremu da się w prosty sposób zarządzać danymi zawartymi w systemie. Ponadto oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne na każdym etapie pracy nad projektem, w tym również po skończeniu prac nad przygotowaniem odpowiadającemu państwu serwisu. Naszym celem jest to, by jak najbardziej ułatwić Państwu obsługę dostarczanego przez nas produktu, a tym samym umożliwienie łatwego i efektywnego zarządzania informacją i komunikacją w Państwa organizacji. 


Kolejne etapy realizacji projektu

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów tworzymy projekty, które będą indywidualnie dostosowane do ich potrzeb. Do prac nad każdym serwisem korporacyjnym przystępujemy z najwyższą starannością, troszcząc się o to, by efekt końcowy był jak najlepszy. W tym celu naszą współpracę z każdym klientem podzielić można na kilka etapów:

  • określenie indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta (analiza przedwdrożeniowa)
  • zaprojektowanie makiety serwisu (prototypowanie)
  • zaprojektowanie wyglądu graficznego
  • wdrożenie wyglądu graficznego oraz przygotowanie i wdrożenie oprogramowania
  • weryfikację efektu prac (testy, audyt)
  • weryfikacja dokonywana przez klienta
  • szkolenie z zakresu zarządzania serwisem
  • profesjonalne wsparcie techniczne, monitoring
  • dbanie o rozwój projektu i dostosowywanie go na bieżąco do aktualnych potrzeb klienta
  • pozyskiwanie ruchu, generowanie sprzedaży
  • oferowanie dodatkowych usług w zależności od potrzeb.