CRM dla Vingberg Polska S.A.

Funkcjonalny system do zarządzania relacjami z klientami

Vingberg jest spółką zajmującą się dystrybucją wysokiej jakości drewna oraz produkcją konstrukcji drewnianych. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży drzewnej na rynku skandynawskim, a od 2017 swoją ofertę wzbogaca o produkcję saun zewnętrznych. 

Celem naszej współpracy było stworzenie i wdrożenie CRM-u czyli narzędzia, które automatyzuje i optymalizuje wszelkie działania dotyczące obsługi klienta, pozwalając na sprawniejszą komunikację i ujednolicone przechowywanie oraz zarządzanie danymi.

Projekt dotyczył CRM- u wraz z obsługą sprzedaży i magazynu, pozwalając na wprowadzenie szeregu funkcjonalności w relacji z klientem, w tym:

  • szybkie dodawanie kontrahentów do systemu i gromadzenie informacji o kontaktach z nimi,
  • prowadzenie procesu kontaktów (z możliwością ustawiania powiadomień o kolejnym kontakcie do klienta),
  • tworzenie oferty lub zamówienia przypisanego do danego kupującego. Ten inteligentny mechanizm pozwala efektywnie tworzyć dedykowane oferty dla różnych klientów z wprowadzonych wcześniej, posortowanych „cegiełek”. Pomyślano także o możliwości dostosowania ofert poprzez dodawanie elementów miękkich.
  • obsługa zamówień online (z możliwością zaakceptowania oferty online),
  • ustawianie statusów prowadzonego procesu sprzedaży (pozwala na kontrolę realizacji zamówienia nawet w przypadku nieobecności pracownika),
  • możliwość konwersji utworzonej oferty na PDF, DOC.

Te przykładowe opcje systemu gwarantują oszczędność czasu i zwiększenie satysfakcji kontrahentów. Podobnie ma się kwestia obsługi magazynu z zastosowaniem CRM-u, gdzie główne funkcjonalności to:

  • zaimplementowany moduł magazynowy,
  • możliwość zczytywania kodów EAN oraz ustawiania stanów magazynowych,
  • aktualizacja stanu magazynowego po dokonanej sprzedaży.
  • obsługa dokumentów magazynowych (ułatwione generowanie dokumentów przez szablony dokumentów)

Zaprojektowane przez nas narzędzie zdecydowanie usprawnia kontakt z klientem, poprawia organizację pracy i pomaga budować profesjonalny wizerunek firmy zamawiającego. Ułatwia codzienne korzystanie z bazy kontaktów przy jednoczesnej gwarancji oszczędności czasu.