Imperial GOV
Dedykowany system dla administracji publicznej
Imperial GOV to dedykowany system informatyczny adresowany jednostkom samorządu terytorialnego. Jego celem jest informatyzacja jednostek administracji oraz innych instytucji sektora publicznego, co za tym idzie usprawnienie obiegu dokumentów, ułatwienie komunikacji pomiędzy społeczeństwem, a instytucjami wykonującymi zadania publiczne.
System Imperial GOV powstał na podstawie analizy zapotrzebowania rynku, powstałe funkcjonalności są zgodne z aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi, regulującymi wymagania.
Jeżeli tego wymaga specyfikacja serwisu, wykonujemy go w oparciu o standardy WCAG. Ich wdrożenie zagwarantuje dostęp zarówno dla osób niewidomych, jak niedowidzących, niepełnosprawnych ruchowo, niesłyszących, z różnego rodzaju dysfunkcjami intelektualnymi. Ponadto serwis wykonany ze standardami WCAG będzie bardziej przyjazny osobom starszym oraz tym, które nie mają wprawy w korzystaniu z Internetu.
Niezawodność
Nasz system, oprócz precyzyjnego etapu planowania i budowy, przeszedł wiele testów i aktualizacji. Wszystko po to aby dostali Państwo sprawdzony produkt, taki, na którym bez jakichkolwiek obaw, mogą budować niezawodny, bezpieczny i intuicyjny system.
Bezpieczeństwo
Dzięki zastosowaniu certyfikatów SSL oraz szybkiemu i niezawodnemu hostingowi wszystko zawsze działa niezawodnie. Cała infrastruktura serwerowa została zabezpieczona i jest odporna na ataki hakerów, dzięki czemu wszystko jest wolne od wirusów, a dane Twojej firmy zawsze bezpieczne.
Pomoc techniczna
Ponieważ chcemy by odbiorcy systemu czuli się bezpiecznie w każdym momencie, zapewniamy gwarancję na nasze systemy oraz pomoc techniczną. Zespół specjalistów jest gotowy, aby wspierać Twój biznes już od pierwszego dnia.
Możesz już dziś przetestować Imperial GOV. Skontaktuj się z Nami i poproś o wersję DEMO.


System Imperial GOV zapewnia:
publikację informacji dla odbiorców na portalu informacyjnym
monitorowanie efektywności pracy
zarządzanie obecnością / nieobecnością pracowników
generowanie dokumentów
obieg dokumentów
zarządzanie dokumentami
Dlaczego warto wybrać Imperial GOV?
Prawa dostępu
Dzięki pełnej dowolności w przydzielaniu praw przez administratora, możemy ustawić użytkownikom dowolny obszar w którym mogą się poruszać. Tworzymy grupy pracowników, którym następnie przyporządkowujemy odpowiedni dział z możliwością zarządzania informacjami.
Rejestr zmian
System posiada wgląd do historii zmian - w każdej chwili można ją przeglądać. Po zalogowaniu również widać, kiedy nastąpiło ostatnie logowanie i kto się zalogował. Pozwala to sprawdzić, który z pracowników dokonywał ostatnio zmian w systemie.
Dostosowanie do WCAG 2.0
Funkcje czytania tekstu, dodanie tekstu alternatywnego, wykorzystanie klawiatury w celu nawigacji, spójna nawigacja, wyraźny fokus we wszystkich aktywnych elementach to tylko kilka podstawowych funkcji jakie wprowadzamy w stronach.
Możliwość dowolnych integracji
Dostajemy również możliwość integracji z systemami już używanymi w instytucji, jak również rozbudowania platformy w dowolnym czasie wg aktualnego zapotrzebowania.
Dostęp do informacji
Łatwości wyszukiwania informacji na stronie zapewni odpowiednio skonfigurowana wyszukiwarka, dostępna dla użytkowników serwisu.
Ochrona przed nadpisywaniem
Dzięki zabezpieczeniu przed nadpisywaniem danych wiele osób może bez przeszkód korzystać w jednym czasie z systemu bez obaw że nadpiszą swoje dane. To ważny aspekt dla systemów na których pracuje więcej osób.
Biuletyn Informacji Publicznej
Oprogramowanie zawiera Internetowy Biuletyn Informacji Publicznej, jest to scentralizowany system dostępu do Informacji Publicznej. System BIP jest wdrażany jako moduł uzupełniający Imperial GOV, może również zostać wdrożony jako samodzielny panel dla serwisu www lub portalu. Kierunki rozwoju aplikacji BIP są podyktowane podstawą administracyjno-prawną określającą rodzaj publikowanych w jej obszarze informacji o danym podmiocie, jak:
Status prawny lub forma prawna
Organizacja
Przedmiot działania i kompetencje
Organy i osoby sprawujące funkcje i ich kompetencje
Majątek, którym dysponuje
Tryb działania
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach
Informacja o sposobach i zasadach udostępniania danych