Dlaczego my ?

Doświadczenie

Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam zdobyć odpowiednie doświadczenie, dzięki któremu jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej skomplikowanym i zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientów.

Doświadczony zespół specjalistów w sposób kompleksowy realizuje wszystkie powierzone nam projekty i dba o to, żeby Klienci na każdym etapie prac czuli, że są we właściwych rękach.


Zarządzanie zwinne

Korzystamy tylko ze sprawdzonych metodyk, a więc Agile (Scrum), Prince2. Do realizacji projektu wykorzystujemy dedykowane rozwiązania (Project Manager). Najlepszym sposobem prowadzenia pracy jest zarządzanie zwinne, dlatego dużą część projektów realizujemy poprzez Scrum, gdzie poszczególne etapy realizowane są na zasadzie cykli zwanych sprintami.

Każdy ze sprintów dostarcza Klientowi pewną funkcjonalność, która przybliża go do końcowego produktu, a klient może mieć wpływ na funkcjonalność przed jej realizacją – to kluczowe by wdrażane funkcje omawiać wspólnie jeszcze przed ich przygotowaniem.


Ciagły wgląd do postępu prac

Nasi Klienci na każdym etapie realizowanych prac mają dostęp do projektu (wersja developerska) oraz systemu Project Manager, w którym znajdą listę realizowanych zadań wraz z określonym procentowym poziomem wykonania tych zadań, dzięki temu wiedzą kiedy dane zadanie zostanie wykonane.


 

Gotowy do nowych wyzwań ? 

Skontaktuj się

 

 

Przebieg współpracy z klientem

Analiza potrzeb i oczekiwań

Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.

1

2

Makieta UX / projekt graficzny

Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.

Oprogramowanie

Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).

3

4

Testy / weryfikacja / odbiór

Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.

Szkolenia / Gwarancja i pomoc

Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.

5

6

Obsługa techniczna / rozwój

Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.

 

Doświadczenie na wielu frontach

Pracowaliśmy przy integracjach wielu zewnętrznych rozwiązań, oto niektóre z nich.

 

 

Technologie, które znamy i z których korzystamy

Nasze projekty realizowane są z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku.