Dlaczego my ?


Doświadczenie

Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam zdobyć odpowiednie doświadczenie, dzięki któremu jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej skomplikowanym i zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientów.

Doświadczony zespół specjalistów w sposób kompleksowy realizuje wszystkie powierzone nam projekty i dba o to, żeby Klienci na każdym etapie prac czuli, że są we właściwych rękach.


Zarządzanie zwinne, indywidualne podejście do każdego z projektów

Korzystamy tylko ze sprawdzonych metodyk, a więc Agile (Scrum), Prince2. Do realizacji projektu wykorzystujemy dedykowane rozwiązania (Project Manager). Najlepszym sposobem prowadzenia pracy jest zarządzanie zwinne, dlatego dużą część projektów realizujemy poprzez Scrum, gdzie poszczególne etapy realizowane są na zasadzie cykli zwanych sprintami.

Każdy ze sprintów dostarcza Klientowi pewną funkcjonalność, która przybliża go do końcowego produktu, a klient może mieć wpływ na funkcjonalność przed jej realizacją – to kluczowe by wdrażane funkcje omawiać wspólnie jeszcze przed ich przygotowaniem.


Ciagły wgląd do postępu prac

Nasi Klienci na każdym etapie realizowanych prac mają dostęp do projektu (wersja developerska) oraz systemu Project Manager, w którym znajdą listę realizowanych zadań wraz z określonym procentowym poziomem wykonania tych zadań, dzięki temu wiedzą kiedy dane zadanie zostanie wykonane.


 

Oprogramowanie

Oprogramowanie dostępne natychmiast

Posiadamy szeroka bazę gotowych rozwiązań, co umożliwia szybki rozwój i wdrożenie funkcjoności których potrzebują nasi klienci.

Gotowe moduły obniżają czas wdrożenia oraz koszty. Przykładowe moduły: CMS (ponad 40 modułów), CRM (ofertowanie, kontakty z klientami, wsparcie sprzedaży), ERP (Zarządzanie pracą, Księgowość, Produkcja, Sprzedaż, Magazyn, Procedury, Obieg dokumentów i wiele innych...), eCommerce (nowoczesna sprzedaż internetowa).

To tylko część z wymiononych rozwiazań które posiadamy.


Realizacja projektu to dopiero początek! Zapewnimy Ci utrzymanie Twojego projektu, gwarancję, rozwój oraz szkolenia

Zakończenie prac nie może wiązać się z brakiem możliwości dalszego rozwoju naszej idei. Po zakończeniu projektu, nasz klient nie zostaje bez opieki - otrzymuje indywidualnego Menadżera Projektu, oraz wsparcie całego zespołu.

Dzięki usłudze wsparcia technicznego z SLA, gwarancji, nasi klienci mają pewność że nie zostaną pozostawieni bez opieki i dalszego rozwoju swojego projektu.


Obsługa twojego projektu

Gotowy do nowych wyzwań? 

Skontaktuj się

 

 

Klienci Agendo

Jesteśmy sprawdzeni przez wielu klientów

Długoletnia działalność na rynku doprowadziła do znacznego rozwoju naszej firmy oraz współpracy z wieloma różnymi klientami. Każdy projekt zlecony nam przez klienta wykonujemy w sposób rzetelny i bardzo dokładny.

Nasze systemy wykorzystywane są przez dużą liczbę użytkowników (tysiące użytkowników) w Polsce i poza granicami kraju.

Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki - możesz na nas polegać!


Dziesiątki zrealizowanych projektów

Przez ostatnie lata nasza firma wykonała dziesiątki projektów dotyczących systemu ERP, CRM, eCommerc, serwisów internetowych, Intranetu i dedykowanych aplikacji internetowych - działających w chmurze.

Zobacz najnowsze realizacje
Realizacje
Oprogramowanie dostępne w chmurze

Oprogramowanie w chmurze, natychmiastowy dostęp do systemu

Realizowane przez nas systemu, wykorzystują nowoczesne technologie webowe. Dzięki czemu osadzone na serwerze lub w chmurze, dostępne są przez przeglądarkę internetową na każdym urządzeniu (komputer stacjonarny, tablet, telefon).

 

To idealne rozwiązanie! Masz dostęp do systemu i jego danych natychmiast.


Etapy realizacji projektu

Analiza potrzeb i oczekiwań

Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.

1

2

Makieta UX / projekt graficzny

Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.

Oprogramowanie

Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).

3

4

Testy / weryfikacja / odbiór

Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.

Szkolenia / Gwarancja i pomoc

Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.

5

6

Obsługa techniczna / rozwój

Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.

 

Doświadczenie na wielu frontach

Pracowaliśmy przy integracjach wielu zewnętrznych rozwiązań, oto niektóre z nich.

 

 

Technologie, które znamy i z których korzystamy

Nasze projekty realizowane są z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku.