Platformy B2B
Buduj i wspieraj relacje ze swoimi Partnerami biznesowymi
Kiedy Twoja firma się rozwija, niezbędne jest innowacyjne narzędzie. Takie, które zapewni spójny i efektywny przepływ danych oraz usprawni działania Twoje i Twoich pracowników oraz partnerów biznesowych. Do tego służy właśnie nasza platforma B2B, działająca na bazie autorskiego systemu Imperial.
Platforma B2B to odpowiedź na potrzeby rynku. Jej zadanie to: ułatwiać zarządzanie sprzedażą i wspomagać komunikację w firmie w każdym obszarze jej działania. Jest wyposażona w funkcjonalności, które są niezbędne w prowadzeniu biznesu online, a dzięki niej Ty zarządzasz wszystkim za pomocą jednego panelu administracyjnego.
Dzięki dedykowanej platformie skraca się czas i koszty związane z realizacją transakcji, zmniejsza się nakład pracy i dokumentacja związana z obsługą, a relacje biznesowe nabierają rozpędu.
Wybrane realizacje systemów B2B
Opinie klientów
Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki z wielu branż
Chcesz poznać szczegóły współpracy?
Jakie cele pozwoli Ci realizować platforma B2B?
ustalasz różne typy rabatów dla każdej z grup klientów
naliczasz handlowcom prowizję od sprzedaży i rozwijać sieć sprzedaży
przeprowadzasz operacje logistyczne (wydanie towaru, przyjęcie dostawy)
obsługujesz system zamówień poprzez firmowy panel
automatycznie generujesz faktury / zamówienia
otrzymujesz raporty sprzedażowe
korzystasz z dedykowanego supportu (w ramach SLA)
przygotowujesz dokumenty związane z serwisem i gwarancją
Przebieg współpracy z klientem
Analiza potrzeb i oczekiwań
Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.
1
2
Makieta UX / projekt graficzny
Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.
Oprogramowanie
Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).
3
4
Testy / weryfikacja / odbiór
Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.
Szkolenia / Gwarancja i pomoc
Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.
5
6
Obsługa techniczna / rozwój
Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.