Systemy dedykowane
Korzyści wpisane w specyfikę Twojego biznesu. Przyjdź z wyzwaniem, wyjdź z unikalnym rozwiązaniem.
System dedykowany to rozwiązanie unikalne, w pełni dostosowane do najbardziej wyszukanych oczekiwań klienta. Jednocześnie powstaje w oparciu o najnowsze technologie i zachowuje swoją intuicyjność.
Przy realizacji takich projektów jesteśmy maksymalnie kreatywni i otwarci, ale bazujemy zawsze na wytycznych od klienta. Lubimy podsuwać niestandardowe rozwiązania i wykazywać się przy analizie złożonych wymagań strukturalnych. Całą naszą wiedzę i doświadczenie wkładamy w to, aby oddać w Twoje ręce projekt najlepszy z możliwych.
Wybrane realizacje z wdrożonym systemem dedykowanym
Opinie klientów
Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki z wielu branż
Chcesz poznać szczegóły współpracy?
Dlaczego warto postawić na system dedykowany?
Maksymalne dopasowanie do Twojego biznesu
Łatwe wkomponowanie w istniejące struktury
Szansa na wdrożenie Twojego nietypowego pomysłu
Wysoka ochrona
Rozwój firmy i wolność od spraw technicznych
Pełne doradztwo na każdym etapie realizacji projektu
Po co Ci system dedykowany?
Twoja firma dąży do pozycji lidera w swojej branży? Szuka sposobu na wyprzedzenie konkurencji? A może po prostu jest nastawiona na szybki rozwój? Stworzone przez nas systemy dedykowane sprawdzają się właśnie w takich firmach. A jak jest Twoja?
Wszystko może się wydarzyć. Mamy za sobą projekty, które powstały już w oparciu o system dedykowany, ale na prośbę Klienta wykorzystujemy także rozwiązania typu Open Source.
Przebieg współpracy z klientem
Analiza potrzeb i oczekiwań
Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.
1
2
Makieta UX / projekt graficzny
Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.
Oprogramowanie
Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).
3
4
Testy / weryfikacja / odbiór
Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.
Szkolenia / Gwarancja i pomoc
Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.
5
6
Obsługa techniczna / rozwój
Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.