Serwisy dla administracji publicznej

Dobrze przygotowane rozwiązania IT usprawniają współprace pomiędzy Urzędami, a Społeczeństwem.


Serwisy dla administracji publicznej to strony, które powinny być nie tylko przejrzyste i łatwe w użytkowaniu, ale powinny także spełniać szereg ściśle określonych wymogów.

Wygląd i działanie portali urzędów miejskich czy gminnych oraz innych instytucji państwowych jest ściśle określony. Tego rodzaju strony powinny nie tylko zawierać określone informacje, ale też muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Tylko w ten sposób możliwe jest sprawienie, iż najważniejsze informacje dotrą do wszystkich zainteresowanych.

Wybrane realizacje dla Instytucji

Korpus Solidarności

Korpus Solidarności System wsparcia wolontariatu

Serwis podkarpackie.eu

Serwis podkarpackie.eu Strona promocyjna województwa podkarpackiego

Ekogala

Ekogala Dedykowany serwis międzynarodowych targów żywności

Opinie klientów

[...] W 2013 roku nasza firma podjęła decyzję o wsparciu prowadzenia działalności nowoczesnym systemem informatycznym z licznymi dedykowanymi rozwiązaniami. Realizację naszych planów powierzyliśmy firmie Agendo Sp. z o.o. Wszelkie prace poprzedzały wcześniejsze analizy, następnie dostaliśmy w pełni nowoczesne i optymalne systemy. Z perspektywy...

Robert Jedynak

Kierownik produkcji

Firma Agendo Sp z o.o. z siedzibą w Rzeszowie 2 2021 na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego zrealizowała zamówienie polegające na stworzeniu platformy umożliwiającej prezentację inwestycji kulturalno-turystycznych w województwie podkarpackim, współfinansowanych z Funduszy Europejskich. została wyłoniona do...

Wioletta Rejman

Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki i Współpracy Gospodarczej

Firma Agendo Sp. z o.o. z powierzonego zadania wywiązała się rzetelnie i profesjonalnie. Wszelkie kontakty handlowe z przedstawicielami firmy odbywały się z dużym zaangażowaniem z ich strony. Wszystkie zobowiązania firma wykonała fachowo i na czas, dzięki czemu otrzymaliśmy nowoczesny produkt, w pełni spełniający nasze oczekiwania jakim jest...

Michał Zych
Michał Zych

Dyrektor Marketingu Spar Polska S.A.

Niniejszym listem pragnę udzielić referencji filmie Agendo Sp. z o.o., za profesjonalne i solidne podejście wykonywanej usługi informatycznej na rzecz firmy Galicja Tomaszek Sp. z o.o. Chcąc poszerzyć swoje usługi o obszar Internetu zdecydowaliśmy się powierzyć wykonanie swojej strony internetowej firmie Agendo Sp. z o.o. Po niedługim czasie...

Tomasz Suchy
Tomasz Suchy

Dyrektor Handlowy RTV/SDA/IT

Niniejszym listem, w imieniu Firmy Stokrotka Sp. z o.o. chcielibyśmy wyrazić zadowolenie z usług świadczonych przez firmę Agendo Sp. z o.o. z którą współpracujemy od 2017r. Firma Agendo Sp. z o.o. przyjęła od nas zamówienie na wykonanie nowoczesnego serwisu internetowego stokrotka.pl. Do obowiązków wykonawcy miało należeć stworzenie...

Magdalena Milewska

Kierownik Działu Wsparcia Marketingowego

Podjęliśmy współpracę z firmą Agendo w zakresie realizacji systemu CRM dla naszej firmy. Celem naszego projektu było stworzenie i wdrożenie CRM-u czyli narzędzia, które automatyzuje i optymalizuje wszelkie działania dotyczące obsługi klienta, pozwalając na sprawniejszą komunikację i ujednolicone przechowywanie oraz zarządzanie danymi. Śmiało...

Piotr Gorczyca

Prezes Zarządu

Podjęliśmy współpracę z firmą Agendo w zakresie realizacji strony internetowej oraz sklepu na platformie www.vehiclo.pl Ze wszystkich zadań Agendo wywiązało się bardzo dobrze. Wdrożony został szereg technicznych rozwiązań, które powodują, że nasz serwis jest optymalny. Zaimplementowany przez Agendo system zarządzania Imperial eCommerce okazał...

Adam Stachulski
Adam Stachulski

Marketing & Development Director

Z przyjemnością rekomendujemy usługi firmy Agendo sp. z o.o, wykonawcę serwisu internetowego poczetkrakowski.pl - nowatorskiego projektu realizowanego przez Kancelarię Prezydenta Miasta Krakowa. Firma bardzo dobrze wywiązała się z powierzonego zadania. Wykonawca realizował zgodnie z harmonogramem wieloetapową umowę, dbając o terminowość jej...

Agnieszka Staniszewska-Mól

Z-ca Dyrektora Kancelarii

[...] Podjęliśmy współpracę z firmą Agendo w zakresie realizacji strony internetowej liebherr.aged.com.pl. Do obowiązków Wykonawcy należało m.in. stworzenie szablonu serwisu, pocięcie oraz wdrożenie przygotowanej grafiki, dostosowanie strony do wersji responsywnej oraz przygotowanie...

Marta Dobrowolska

Dyrektor Ds. Marketingu

Z przyjemnością polecam firmę: Agendo Sp. z o.o., [...] Ponadto przygotowanie elementów dedykowanych, wraz z ich analizą, niezbędnych podczas prowadzenia zamówień towarów. Usługi świadczone przez Agendo Sp. z o.o. są najwyższej jakości, czas realizacji odpowiedni i zadowalający przy tego typu pracach. Poprzez cały okres realizacji na bieżąco...

Andrzej Partyka
Andrzej Partyka

Prezes Zarządu

Niniejszym poświadczeniem Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska ma przyjemność zarekomendować Firmę Agendo Sp. z o.o. jako solidnego i profesjonalnego kontrahenta. [...] Agencja Agendo posiada wykwalifikowaną kadrę pracowników, która do każdego realizowanego zlecenia podchodzi niezwykle kreatywnie i kompleksowo, wychodząc poza ramy...

Monika Wędrychowicz

Kierownik Biura Planu Partnerstwa, Informacji i Promocji

Firma Agendo sp. z o. o. przygotowała dedykowany moduł konfiguratora sprzętu AGD, który pozwala przesortować produkty szybko i klarownie oraz dopasować je do potrzeb nawet najbardziej wymagającego klienta, działający jako element składowy serwisu informacyjnego złożonego części blogowej i poradnikowej. Dodatkowo cały system został zintegrowany z...

Joanna Gałuszka-Sarzyńska
Joanna Gałuszka-Sarzyńska

Właściciel Platformy

Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki z wielu branż   

Chcesz poznać szczegóły współpracy?

Skontaktuj się

Rozwiązania dostosowane do potrzeb

Zdajemy sobie sprawę, iż strony urzędów są specyficznym rodzajem serwisów internetowych. Ich funkcjonowanie musi opierać się o odpowiednie, jasno określone standardy. Ponadto należy dołożyć wszelkich starań, by również osoby niepełnosprawne, w tym także osoby słabo widzące, były w stanie korzystać z portalu. Z drugiej strony ważne jest też przygotowanie właściwej struktury informacji w taki sposób, by każdy mógł znaleźć interesujące go treści, których na tego rodzaju stronach jest bardzo dużo.

Podczas tworzenia portali urzędów bierzemy pod uwagę wszystkie te czynniki. Staramy się, by strona była nie tylko funkcjonalna, ale także by przede wszystkim była przyjazna każdemu użytkownikowi. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, sprawdzonych przez nas rozwiązań możliwe staje się przygotowanie projektu, który w pełni będzie spełniał oczekiwania naszego klienta i będzie łączył zarówno wytyczne dotyczące stron urzędowych jak i indywidualne pomysły i rozwiązania.

Nowoczesne technologie

Stworzenie dobrze funkcjonującego i przyjaznego wszystkim portalu urzędowego jest możliwe dzięki zastosowaniu autorskich rozwiązań, w tym systemu Imperial GOV.

Imperial GOV pozwala na intuicyjne administrowanie stroną, a także na podział zarządzania określonymi fragmentami treści między różnych pracowników placówki. Usprawnia to  aktualizowanie treści pojawiających się na stronie i sprawia, że portal staje się bardziej czytelny i atrakcyjny.

Wśród najważniejszych cech, jakimi musi charakteryzować się portal urzędowy, wymienić należy:

dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych przy zachowaniu standardów WCAG

dostosowanie strony do potrzeb osób niedowidzących poprzez przygotowanie wersji monochromicznej serwisu (wersja żałobna)

uzupełnienie strony o funkcję czytania tekstu

wyposażenie w system umożliwiający łatwe zarządzanie treścią

wyposażenie serwisu w Biuletyn Informacji Publicznej

skróty klawiszowe umożliwiające szybki dostęp do funkcji serwisu wraz z nawigacją klawiaturą

Przebieg współpracy z klientem

Praca nad realizacją tego rodzaju projektu, jakim jest portal urzędowy powinna opierać się o określenie wstępnych wytycznych i przygotowanie właściwej specyfikacji. Zapewniamy państwu stałe wsparcie techniczne. Decydując się na współpracę z nami mogą Państwo liczyć między innymi na:

Określenie indywidualnych potrzeb, oczekiwań i wymagań dotyczących projektu (dokumentacja, analiza przedwdrożeniowa)

Przeprowadzamy wywiad na temat oczekiwań i wymagań stawianych przez systemem. Na tym etapie przygotowywana jest analiza przedwdrożeniowa i dokumentacja tworzonego serwisu.

1

2

Wykonanie wstępnego projektu, prototypu (analiza przedwdrożeniowa)

Na tym etapie tworzony jest projekt funkcjonalny systemu i planowana jest każda zakładka czy element, który docelowo ma pojawiać się w serwisie. Dzięki ciągłej konsultacji z Klientem powstaje w pełni funkcjonalny prototyp, gotowy do wdrożenia.

Przygotowanie projektu graficznego strony

Zebrane informacje od Klienta jak i prototyp systemu przesyłane są do grafika, który przygotowuje szablon graficzny serwisu. Każdy krok i każda strona konsultowana jest na bieżąco z Klientem.

3

4

Wdrożenie oprogramowania oraz projektu graficznego (FrontEnd, BackEnd)

Na tym etapie wdrażamy system Imperial wraz z funkcjonalnymi modułami i dedykowanymi rozwiązaniami. Dodatkowo przygotowany przez grafika szablon jest cięty i kodowany, a następnie wdrażany do systemu.

Wewnętrzna weryfikacja (testy, audyt)

Przeprowadzamy testy stworzonego serwisy i na ich podstawie przygotowujemy audyt dla Klienta. Przekazujemy serwis również do testów dla Klienta i zbieramy sugestie i propozycje dalszych zmian. Wsłuchujemy się w aktualne potrzeby.

5

6

Ostateczną weryfikację klienta, odbiór projektu

Po obustronnych testach i wdrożeniu wszelkich poprawek oczekujemy na ostateczną weryfikację projektu przez Klienta. Jeśli jest wszystko w porządku rozpoczynamy procedurę wdrożenia końcowych zmian na stronę produkcyjną.