Integracje systemów
Zwiększaj efektywność procesów w Twojej firmie
Poszczególne działy firmy (produkcja, sprzedaż czy logistyka) są obsługiwane przez różne systemy IT. Ważne, aby ich współpraca była udana, bo to pozwala zachować ciągłość i spójność działań wewnątrz firmy.
Wybrane systemy, w których wdrożono integracje
Opinie klientów
Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki z wielu branż












Chcesz poznać szczegóły współpracy?
Jak działamy, żeby pomóc Twojej firmie usprawnić procesy
Od kilku lat zajmujemy się integracją systemów IT i oprogramowani. Robimy to z wykorzystaniem autorskiego narzędzia, systemu Imperial.
Zbadamy Twoje potrzeby biznesowe
Omówimy i zarekomendujemy rozwiązanie
Zaprojektujemy i wdrożymy system
Zadaj właściwe pytania, aby zdefiniować potrzeby
Chcesz ułatwić wymianę danych pomiędzy istniejącymi systemami IT, aby wszystko działało bez zarzutu?
Przydałby Ci się jeden system do zarządzania wszystkimi dostępnymi funkcjonalnościami?
A może myślisz o interfejsie API, który pozwoli na integrację z zewnętrznymi systemami?
Zaplanuj zmiany na lepsze w Twoim środowisku IT
Skorzystaj z naszych sugestii i zacznij planować optymalizację procesów w Twojej firmie!
Integracja to uproszczenie pewnych procesów, a co za tym idzie – niższe koszty.
Przebieg współpracy z klientem
Analiza potrzeb i oczekiwań
Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.
1
2
Makieta UX / projekt graficzny
Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.
Oprogramowanie
Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).
3
4
Testy / weryfikacja / odbiór
Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.
Szkolenia / Gwarancja i pomoc
Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.
5
6
Obsługa techniczna / rozwój
Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.