Sollux Lightning

Wdrożenie systemu ERP

O marce

Sollux to branżowy lider e-commerce w Europie i polski producent nowoczesnych lamp, kinkietów i żyrandoli, który oferuje praktyczne i efektowne rozwiązania oświetleniowe. W ofercie firmy znajdziesz lampy wiszące, podłogowe, kinkiety, plafony, lampy dziecięce oraz eleganckie żyrandole.

 

Wszystkie produkty są wykonane z wysokiej jakości materiałów i wykorzystują sprawdzone technologie. Bogaty katalog rozwiązań pozwala dostosować oświetlenie do różnych wnętrz i osobistych gustów.

 

Sollux to firma, która tworzy różnorodne i autentyczne oprawy oświetleniowe we współpracy z polskimi rzemieślnikami. Produkty wyróżniają się minimalistycznym designem i praktycznością.


Wdrożenie ERP dla Sollux Lighting

 

 

Wyzwania i cele

Sollux zajmuje się nie tylko sprzedażą, ale i produkcją. Firma działa na wielu rynków i obsługuje wiele kanałów, dlatego potrzebowała zaawansowanych i niecodziennych rozwiązań IT. Dostępne na rynku rozwiązania nie spełniały oczekiwań klienta, dlatego postanowiliśmy zaprojektować wszystko od zera – tak powstał modułowy system do obsługi e-commerce i produkcji.

 

Dla klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system ERP, który realizuje najważniejsze procesy w firmie. Działa to na 2 płaszczyznach – zarządzanie sprzedażą i produkcją. Wszystko przy tym miało być czytelne i wygodne dla pracowników.

 

Realizacja wymagała długotrwałej, intensywnej współpracy, wielogodzinnych spotkań oraz konsultacji z poszczególnymi działami firmy i licznych analiz, dlatego zdecydowaliśmy się pracować metodą scrum. Pomimo wyzwań, efektywna komunikacja między zespołami była kluczowym elementem. Poszczególne etapy projektu były konsultowane z klientem i w tym miejscu dziękujemy mu za udaną współpracę!

 

Serdeczne podziękowania dla całego zespołu Sollux za udaną współpracę przy ambitnym projekcie.


Korzyści dla klienta

  • Wygodna obsługa sprzedaży z wielu kanałów – przyjmowanie zamień, kontrola cen, automatyczne wystawianie faktur i innych dokumentów.
  • Szybszy i wygodny dostęp do najważniejszych dokumentów – listy przewozowe, faktury, zamówienia magazynowe, dane kontrahentów i wiele więcej! To wszystko jest w jednym miejscu.
  • Wygodny dostęp do analiz, podsumowań i zestawień, dzięki czemu szybko można generować dokumenty i optymalizować procesy.
  • Kontrola nad działem produkcji – system umożliwia kontrolowanie poszczególnych procesów i je automatyzuje.
  • Zarządzanie pełną logistyką firmy w jednym miejscu.
  • Lepszy i szybszy przepływ informacji pomiędzy pracownikami oraz klientami, co poprawia organizację pracy i komunikację.
  • System działający modułowo, który nadal można rozwijać.
  • Pełna integracja systemami zewnętrznymi, takimi jak BaseLinker, EPP, JPG, VIES i GUS.

Informacje o realizacji

Wyobraź sobie standardową ścieżkę zamówienia produktu. Potrzebny jest sztab ludzi i wiele godzin pracy, aby obsłużyć tylko jedno zamówienie. U naszego klienta wiele z tych czynności odbywało się automatycznie! To niezwykle ważne przy sprzedaży międzynarodowej, która prowadzona jest przez wiele kanałów i w różnych walutach (nasz system przelicza je automatycznie). Nasze rozwiązanie pozwala nawet na sprzedaż z wielu spółek.

 

Podobnie działa to w przypadku produkcji – pracownik, korzystając z systemu składa zamówienia w magazynie, kontroluje stany części i produktów oraz widzi statusy realizacji.

 

Sollux potrzebował rozbudowanego systemu ERP z wieloma modułami. Skontaktuj się! Porozmawiajmy o tym, co możemy zaoferować Tobie i Twojej firmie.

 

 

Nasze rozwiązanie składa się z wielu modułów, które odpowiadają za poszczególne procesy. Jest między innymi moduł pakowania połączony z drukarką, który automatycznie drukuje dokumenty przewozowe i faktury w dziale pakowania, moduł faktur, który generuje dokument na podstawie danych kontrahenta, czy moduł magazynowy, który umożliwia rezerwowanie i sprawdzanie stanów.


Klient o realizacji

Potrzebowaliśmy zaawansowanego systemu do obsługi naszych działań, które opierają na produkcji i sprzedaży elementów oświetlenia. Dostępne na rynku rozwiązania nie spełniały naszych oczekiwań, więc zdecydowaliśmy się na współpracę z zespołem Agendo, który dostosował istniejące rozwiązanie do naszych potrzeb.

Dzięki niemu możemy sprawnie zarządzać sprzedażą, produkcją, oraz magazynem. To rozwiązanie znacząco usprawniło nasze procesy i umożliwiło lepszą organizację pracy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów projektu i polecamy Agendo jako solidnego i strategicznego partnera.

Adam Muzolf
Prezes Zarządu Sollux Lighting sp. z o.o. sp.k.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!



Zapytaj nas