System CRM oferowany przez Agendo pozwala w pełni zautomatyzować i zarządzać obsługą kontaktu Twojej firmy z kontrahentami. System składa się z kilku modułów, które działając razem pozwalają oszczędzać czas jak i gromadzić wszelkie dane niezbędne do prawidłowej obsługi klienta.

Moduł ofertowania pozwala także na wykorzystywanie wcześniej utworzonych ofert, tworzenie szablonów, a następnie na modułowe składanie ofert z kolejnych mini-modułów, dzięki czemu można w dowolnej chwili złożyć ofertę skierowaną na konkretne wymogi Klienta. Dzięki kontroli nad każdym elementem oferty można szybko i łatwo przydzielać rabaty na łączone usługi. System pozwala na przekształcenie oferty w zamówienie Klienta, na bazie którego można wygenerować umowę i powiązać wszystkie zebrane tak dokumenty ze sobą.

Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

Manadżer ds. kluczowych klientów

Marcin Bąk

Manadżer ds. kluczowych klientów

Zalety rozwiązania:

Baza kontrahentów

Moduł służy gromadzenia podstawowych informacji o naszych klientach tj. dane firmy, imię i nazwisko opiekuna, zawiera również cenne notatki i uwagi na temat indywidualnych potrzeb kontrahenta. Moduł posiada także możliwość pobierania danych o kontrahencie z bazy REGON.

Kontrola dostępu kontrahentów do pracowników

Każdy kontrahent może być przydzielony do pracownika lub grup pracowników, a także przypisanie może działać na odwrót, czyli przypisać możemy pracownikowi konkretnego kontrahenta, którego będzie opiekunem.

Konfiguracja standardowych cenników

Umożliwia wprowadzenie własnej oferty sprzedażowej (wykorzystywaną podczas tworzenia ofert oraz zamówień) oraz jej konfigurację. Pozwala na wprowadzanie, modyfikację, usuwanie elementów oferty, a także na blokowanie dostępności elementów oferty.

Kreator ofert i zamówień

Moduł ofertowania służy do przygotowania ofert dla Klientów B2B / B2C - generuje on profesjonalnie wyglądające dokumenty w formacie PDF. Dzięki temu modułowi znacznie skraca się czas poświęcany na przygotowanie dokumentów ofertowych.

Obsługa kontaktów z klientami

Moduł usprawnia proces kontaktu z klientem, utrzymanie informacji o kliencie, wszystkich kontaktach przedstawicieli handlowych z kontrahentem.

Przypomnienia o kontaktach do kontrahentów

Moduł odpowiada za wysyłanie powiadomień o kontakcie z klientami. Działa w połączeniu z modułem Serwer - Zadania Cykliczne. Dzięki wykorzystaniu modułu już nigdy nie zapomnisz o planowanych rozmowach.

Pełna historia kontaktów

Moduł zbiera i przechowywuje całą historię kontaktów z kontrahentami. Jest to przydatne jak klient po długim czasie wraca do rozmów nad określoną ofertą. Historia pozwala kontynuować proces sprzedaży przez innego pracownika.

Obsługa leadów sprzedażowych

Moduł automatycznie kreuje leady sprzedażowe np. z formularzy kontaktowych na stronie. Lead można przypisać do odpowiedniej osoby w danym dziale, a także można śledzić postępy w dalszej sprzedaży czy rozmowach negocjacyjnych.

Kontrola pracy przedstawicieli handlowowch

Możemy w dowolnej chwili kontrolować efektywność pracowników terenowych, sprawdzać skuteczność handlowców i idącą za tym sprzedaż. Kontrola może być dokonywana za pomocą dowolnego urządzenia jak i miejsca, gdzie jest dostęp do Internetu.

Obsługa poprzez e-mail

System pozwala przesyłać wszelkie dokumenty do repozytorium poprzez dedykowany adres e-mail. A także automatyzuje proces przesyłania tworzonych ofert do kontahentów.

Akceptacja zamówień online

Moduł pozwala zautomatyzować proces zamówień. Akceptacja czy to po stronie zamawiającego jak i dostawcy może być dokonywana w dowolnym momencie, z każdego miejsca, gdzie mamy dostęp do sieci.

Korzyści z wykorzystania systemu:

Utrzymanie jednego standardu ofertowania

Przyspieszenie procesu ofertowania

Możliwość sprawdzenia historii składanych ofert

Do tego oferujemy z każdym wdrożeniem:

365 dni gwarancji

Po każdym wdrożeniu otrzymują Państwo od Agendo roczną gwarancję na wykonane usługi.

Wsparcie techniczne

Naszym Klientom oferujemy ciągłe wsparcie techniczne bazujące na SLA, dzięki czemu możemy szybko reagować na wszelkie problemy.

Możliwość rozszerzenia funkcjonalności

Nasze systemy są elastyczne i w każdym momencie możemy je rozszerzać o dodatkowe moduły i komponenty.