326

eMeeting: Polska usługa do spotkań i szkoleń online w modelu SaaS

W sieci pojawiło się mnóstwo systemów takich jak Zoom czy Microsoft Teams, dzięki którym mamy możliwość tworzenia webinarów i wideokonferencji online. Rynek jednak szybko weryfikuje kolejne rozwiązania i coraz częściej otrzymujemy informacje od Klientów czy też innych firm o zapotrzebowaniu na konkretne funkcje, których choćby wymienione systemy nie posiadają, a tym samym obecnie nie spełniają oczekiwań użytkowników.

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów stworzyliśmy system eMeeting, który działa w oparciu o model SaaS. System eliminuje konieczność instalacji dodatkowych wtyczek, wystarczy przeglądarka i możemy rozpoczynać spotkanie.

Poznaj system eMeeting — Polskie narzędzie do szkoleń i spotkań w modelu SaaS

System pozwala tworzyć grupowe prezentacje slajdów. Możemy czatować z całą grupą bądź wybranymi użytkownikami, a to wszystko poprzez urządzenia desktopowe, jak i mobilne.

Aplikacja jest oparta na HTML5. W przeciwieństwie do wielu komercyjnych systemów konferencji internetowych, które wymagają instalacji oprogramowania, system działa w przeglądarce internetowej. Klikasz link, który dostałeś na e-mail, a Twoja przeglądarka uruchamia system i wyświetla monit o dołączenie do konferencji i testowaniu połączenia audio. Nie trzeba pobierać żadnej wtyczki, żadnego dodatkowego oprogramowania — wystarczy przeglądarka.

Twoja wirtualna tablica

Podczas korzystania z narzędzia tablicy, adnotacje są automatycznie wyświetlane uczestnikom spotkania w czasie rzeczywistym. Prezenterzy mają również możliwość powiększania, wyróżniania, rysowania i pisania, dzięki czemu wszystkim będzie łatwiej zrozumieć prezentowaną koncepcję. 

W trakcie całego spotkania uczestnicy mogą dzielić się również prywatnymi notatkami, a pełne wsparcie standardu WCAG 2.0 sprawia, że prezentowane rozwiązanie staje się dostępne dla każdego, nawet dla osób niepełnosprawnych.

Udostępnianie własnej kamerki w jakości HD

Nie ma ograniczenia co do liczby kamer internetowych, które można udostępniać podczas jednej sesji (ogranicza nas co najwyżej przepustowość łącza). Prowadzone spotkanie, podczas którego użytkownicy widzą siebie nawzajem daje wrażenie, jakby wszyscy siedzieli obok siebie, jak na prawdziwym meetingu, a z potencjalnymi Klientami można zbudować znacznie mocniejsze relacje.

System pozwala udostępniać wybrany ekran uczestnikom konferencji, dzięki czemu sprawnie i szybko na przykładach można prowadzić szkolenia lub proste instruktaże.

Dzięki obsłudze komunikacji w czasie rzeczywistym (WebRTC) w FireFox i Chrome cieszymy się wysokiej jakości dźwiękiem o niskim opóźnieniu.

Wsparcie mobilne

System był tworzony w duchu mobile first. Interfejs użytkownika (UI) zaprojektowany jest do uruchomienia na urządzeniu mobilnym. Podobnie jak w przypadku komputerów stacjonarnych, nie ma aplikacji mobilnej do pobrania lub zainstalowania. System działa w przeglądarce mobilnej.

Bez problemów możemy korzystać z niego na iOS 12.2+ i Android 6.0+. Aby dołączyć do sesji, wystarczy kliknąć link w przeglądarce lub aplikacji mobilnej, a system uruchomi się automatycznie w Safari Mobile (iOS) lub Google (Android) - przeglądarki systemowe.

 

 

Jesteś zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z nami

 

 

Różne poziomy uprawnień

Istnieją dwa rodzaje użytkowników w systemie: uczestnik i moderator.

Zwykły uczestnik może rozmawiać, wysyłać lub odbierać audio i wideo, odpowiadać na ankiety, wyświetlać emoji i brać udział w sesjach grupowych.

Moderator może zrobić wszystko to samo co zwykły użytkownik, a nawet więcej. Moderator może wyciszyć lub wyłączyć wyciszenie innych użytkowników, zablokować ich (na przykład ograniczyć ich dostęp do prywatnego czatu) i uczynić każdego obecnym prezenterem. W sesji może być wielu moderatorów.

Prezenter może wykonać następujące czynności:

  • Przesyłać slajdy.
  • Używać tablicy, aby opisać dowolny problem/ rozwiązanie.
  • Włączyć / wyłączyć tablicę dla wielu użytkowników.
  • Rozpocząć ankietę.
  • Udostępnić wideo z YouTube, Vimeo lub Canvas Studio.
  • Udostępnić swój ekran.
  • Pracę w grupach (z możliwością ograniczenia czasu).
  • Obsługa Kamer w HD.
  • Nagrania spotkań, które można odtworzyć później.

To oczywiście tylko najważniejsze funkcje.

W sesji może być tylko jeden prezenter. Każdy moderator może uczynić dowolnego użytkownika prezentującym, także siebie.

Wszystkie wymienione funkcje są przydatne podczas spotkania biznesowego, czatu wideo lub konferencji audio, jak i naprawdę przydatne będą podczas prowadzenia szkoleń online.

 

24-04-2020 3055 odsłon