SPIE Elbud Gdańsk S.A. – dostawca usług i systemów w energetyce

Wewnętrzny system Intranetowy

O marce

SPIE Elbud Gdańsk S.A. jest częścią Grupy SPIE, wiodącego w Europie dostawcy usług i systemów w energetyce, sieciach gazowych i wodnych oraz instalacjach energetycznych.

 

Firma specjalizuje się w budowie i modernizacji stacji elektroenergetycznych, linii kablowych i napowietrznych, oraz projektowaniu i budowie farm wiatrowych.

Wyzwania i cele

Naszym celem było stworzenie systemu, który umożliwi szybki dostęp do informacji, usprawni procesy wewnątrz firmy, zwiększy zaangażowanie pracowników oraz ułatwi komunikację.

 

Chcieliśmy, aby nasza firma działała jeszcze sprawniej, a każdy pracownik miał łatwy dostęp do niezbędnych danych i narzędzi, które pomogą mu w codziennej pracy.

 

Wyzwaniem, które stanęło przed nami było zapewnienie bezpieczeństwa danych. Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie poufności informacji, dlatego postawiliśmy na system, który gwarantuje odpowiednią ochronę.

 

Ważnym aspektem było zaprojektowanie interfejsu, który będzie intuicyjny i łatwy w obsłudze. Zależało nam na tym, aby każdy użytkownik, niezależnie od swojego poziomu wiedzy na temat technologii, mógł swobodnie korzystać z naszych rozwiązań i wydajnie wykonywać swoje obowiązki. Dlatego też poświęciliśmy wiele czasu na analizę potrzeb pracowników i dopasowanie interfejsu do ich oczekiwań oraz umiejętności.


Korzyści dla klienta

  • Szybki dostęp do informacji wewnątrz firmy.
  • Usprawnienie procesów firmowych i kontroli ich akceptacji.
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez możliwość prezentowania pomysłów i koncepcji oraz udziału w ankietach.
  • Ułatwienie rezerwacji zasobów przez kalendarz.
  • Integracja pracowników przez organizację konkursów i wydarzeń firmowych.
  • Wydajniejsza i sprawniejsza praca dzięki ułatwionej komunikacji wewnątrz firmy.

Informacje o realizacji

W ramach naszej współpracy z SPIE Elbud Gdańsk S.A. stworzyliśmy intranetowy system oparty na podwójnej autoryzacji, zapewniający obsługę zadań i spotkań.

Wykorzystaliśmy nowoczesne technologie oraz dostosowaliśmy interfejs do potrzeb klienta, zapewniając prostą i intuicyjną obsługę.


Klient o realizacji

Zaprojektowany i wdrożony przez Agendo system intranetowy to nie tylko narzędzie, które zwiększyło wydajność pracy, ale przede wszystkim zapewniło lepszy kontakt i wpłynęło na integrację zespołu.

Dzięki niemu szybko znajdujemy potrzebne informacje, łatwo komunikujemy się między działami, a nasze pomysły mogą być szybko przedstawione i ocenione przez kolegów z innych sekcji. To naprawdę ułatwia wykonywanie codziennych obowiązków i wzmacnia poczucie wspólnoty w firmie.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!



Zapytaj nas