Wsparcie techniczne, Premium z SLA
Gwarantowane wsparcie dla Twojego biznesu
W ramach usługi świadczymy obsługę systemów informatycznych, dbamy o ich utrzymanie i aktualizacje poszczególnych komponentów / funkcjonalności. Każdy projekt objęty taką usługą zostaje opatrzony stałą opieką, czyli gwarancją na jej bezawaryjne działanie w sieci z gwarantowanym czasem reakcji.
Na co możesz liczyć, wybierając tą usługę ?
Wsparcie techniczne
Oferujemy pełne wsparcie techniczne projektu, pomoc Naszych specjalistów jest dostępna dla każdego z aktywną usługą.
Rozwój
Część godzin jest przeznaczona także na rozwój oprogramowania, dzięki czemu mogą Państwo liczyć na pomoc z Naszej strony w rozwoju swojego projektu.
Bezawaryjne działanie
Zapewniamy bezawaryjne działanie oprogramowania w okresie obowiązywania usługi. Czas reakcji na problemy został zawarty w tabeli poniżej.
Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.
Decydując się na usługę masz gwarantowane
Dedykowanego opiekuna klienta
Dedykowany opiekun jest pomostem pomiędzy Klientem, a działem IT. Dzięki temu zapewniamy stały kontakt z osobą, która zna i analizuje potrzeby oraz problemy Klienta.
Doradztwo techniczne
Nasi specjaliści doradzają w zakresie technicznej obsługi systemów i w zakresie wizualizacji oraz zarządzania stroną.
HelpDesk
W ramach usługi Klient otrzymuje dostęp do dedykowanego systemu obsługi zgłoszeń. System zapewnia zachowanie ciągłości komunikacji i wgląd w historię zgłoszeń.
Usuwania awarii systemu
W ramach wsparcia usuwamy wszelkie awarie systemu zgłoszone przez Klienta, aby zapewnić ciągłość jego działania.
Bieżące aktualizacje systemu
Na bieżąco wprowadzamy najnowsze aktualizacje o ile nie powodują one krytycznych błędów całego systemu.
Kopie zapasowe
Tworzymy kopie zapasowe plików i baz danych. Każda kopia trzymana jest na oddzielnym serwerze, do którego dostęp mają tylko nasi specjaliści.
Gwarancja i monitoring
Poprzez API monitorujemy dostępność strony w sieci, dzięki czemu możemy szybko reagować na błędy. Gwarancja jest świadczona drogą elektroniczną po przez Project Manager.
Utrzymanie wydajności
Utrzymujemy na bieżąco jak najlepszą wydajność wszelkich systemów będących objętych naszym wsparciem.
Obsługę zgłoszeń
Posiadamy system PM poprzez który komunikujemy się z klientem, przyjmujemy zgłoszenia i odpowiadamy na ewentualne zadania rozwojowe.
Gwarantowane parametry w ramach usługi SLA
Parametry usługi SLA określają normy jakości, czasu reakcji na zgłaszane awarie. Gwarancja Jakości świadczonych Usług (Service Level Agreement - SLA) jest wyrazem odpowiedzialności oraz troski o jak najlepsze wywiązywanie się z powierzonych zadań oraz okazanego zaufania.
Parametry:
Nazwa | Czas reakcji |
---|---|
Awaria krytycznych obszarów systemu Awaria uniemożliwiająca wykorzystanie systemu w krytycznych obszarach działania (przywrócenia stanu sprzed awarii) |
nie dłużej niż 4 godziny * |
Awaria ważnych obszarów systemu Awaria uniemożliwiająca wykorzystanie systemu w ważnych obszarach działania (przywrócenia stanu sprzed awarii) |
nie dłużej niż 16 godziny * |
Awaria pozostałych obszarów systemu |
nie dłużej niż 24 godziny * |
Błąd w systemu |
nie dłużej niż 48 godziny * |
Nieprawidłowość w pracy systemu |
nie dłużej niż 14 dni roboczych * |