Sanel - Dedykowana platforma B2B / B2C

System sprzedażowy dla producenta AGD

Informacje o realizacji

Kolejną realizacją na koncie Agendo jest dedykowana platforma B2B wykonana dla Krakowskiej Spółdzielni Niewidomych „SANEL”. Spółdzielnia specjalizuje się w produkcji szerokiej gamy szczoteczek do zębów, wyrobów szczotkarskich, artykułów kosmetycznych, gospodarczych i sanitarnych.


Całą platformę dostosowano dla trzech rożnych typów klientów. Zakupów może dokonać klient indywidualny jak i firma, ale istnieje też trzeci, specjalny typ konta – Partner Biznesowy – który dedykowany jest firmom mających podpisaną umowę B2B ze spółdzielnią.


Jako, że całość platformy kładzie duży nacisk na B2B to większość stworzonych funkcji jest dedykowana wspomnianym Partnerom Biznesowym. Dla tego typu klientów stworzono indywidualne rozwiązania jak choćby progi rabatowe (zniżki na produkty), definiowane przez Administratora. Dzięki temu Partner kupuje produkty w niższych cenach niż pozostali Klienci.


System progów rabatowych działa także na poszczególnych produktach, a system nadaje mu nadrzędną rolę nad indywidualnymi progami dla Partnerów Biznesowych. Tym samym, jeśli na produkt ustalono rabat 10% to jest on stały i nie zmienia się nawet, gdy Partner ma określony prób rabatowy na 30%.


Platforma posiada wbudowany sklep internetowy, ale w odróżnieniu od innych platform eCommerce można tu tworzyć typy opakowań jak i definiować ile sztuk produktu w takim opakowaniu się pomieści. To jednak nie przeszkadza w zakupie pojedynczego produktu, ale ułatwia zamówienia Partnerom Biznesowym większej ilości produktów już zapakowanych i przeznaczonych do określonych celów.


Dodatkowo, aby zadbać o komfort użytkowników administrator ma możliwość definiowania sposobu płatności oraz dostawy dla konkretnego kontrahenta, dzięki czemu pojedynczy Klient może mieć własny typ płatności oraz dostawy. Dotyczy to przede wszystkim Partnerów biznesowych. Tak samo definiowana może być minimalna kwota zamówienia oraz termin płatności - ta funkcjonalność również może być wykorzystywana dla pojedynczego Klienta.


Nasi programiści położyli szczególny nacisk na dostosowanie serwisu do wszystkich użytkowników. Na stronie wdrożono system wielojęzyczny, który umożliwia swobodne korzystanie ze wszystkich funkcji Partnerom Biznesowym zza granicy. Przygotowany przez nas motyw jest responsywny, co znacznie ułatwia zamawianie produktów poprzez urządzenia mobilne.


Cała platforma procuje w oparciu o nasz autorski system zarządzania treścią z możliwością stałego rozwijania o nowe funkcjonalności.


Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie SEO / SEM dostosowaliśmy cały serwis do wymogów popularnych wyszukiwarek, dzięki czemu w panelu administracyjmy dostępne są specjalistyczne dodatki, które pozwalają na optymalizację każdego artykułu nawet osobom nie biegłym w tematyce pozycjonowania.


Firma Agendo, dodatkowo po wdrożeniu serwisu, zapewnia hosting i obsługę gwarancyjną.


Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!



Zapytaj nas