Programy partnerskie, lojalnościowe, motywacyjne
Postaw na rozwiązanie, które doprowadzi Cię do celu. Wybierz program, my go dla Ciebie wdrożymy.
Niezależnie od tego, czy przychodzisz do nas z międzynarodowej korporacji, czy z lokalnej firmy – doradzimy Ci i stworzymy dla Ciebie autorskie rozwiązanie na bazie systemu informatycznego Imperial.
Opinie klientów
Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki z wielu branż
Chcesz poznać szczegóły współpracy?
Jakie programy budujemy?
Lojalnościowe
Nastawione na budowanie trwałej relacji z już pozyskanym klientem. Taki program pozwala zatrzymać klienta i zaoferować mu dodatkowe korzyści (np. nagrody, punkty, rabaty) za regularne zakupy / korzystanie z danej usługi.
Partnerskie
Oparte na współpracy podmiotów w celu zdobycia obopólnych korzyści, np. wizerunkowych, finansowych (np. otwarcie nowego kanału sprzedażowego za pośrednictwem partnerów).
Motywacyjne
Wykorzystywane wewnętrznie w firmie, służą do mobilizowania zespołu, aby osiągał coraz lepsze wyniki (np. nagrody za zrealizowane cele sprzedażowe).
Co łączy program lojalnościowy, partnerski i motywacyjny?
Jesteś gotowy przenieść Twoją firmę na wyższy poziom efektywności?
Takie programy zwiększają efektywność wszystkich działań kluczowych dla rozwoju firmy, takich jak:
- marketing,
- sprzedaż,
- współpraca z partnerami logistycznymi,
- „lojalizacja” klientów, którzy z każdą aktywnością zyskują więcej korzyści.
Nasze rozwiązania to dzisiaj „must have”. Idź z duchem czasu i osiągaj założone cele.
Dla Twojej firmy to mogą być skuteczne narzędzia do:
- zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej w branży
- pobudzenia sprzedaży
- rozwinięcia siatki sprawdzonych kontrahentów
- zbudowania lojalności klienta wobec Twojej marki
Przebieg współpracy z klientem
Analiza potrzeb i oczekiwań
Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.
1
2
Makieta UX / projekt graficzny
Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.
Oprogramowanie
Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).
3
4
Testy / weryfikacja / odbiór
Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.
Szkolenia / Gwarancja i pomoc
Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.
5
6
Obsługa techniczna / rozwój
Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.