Interfejsy API/ Back Office
Z API Twój biznes nabierze rozpędu. Nie ograniczaj Twojego biznesu, użyj interfejsu API (Oszczędzaj dzięki integracji z gotowym programem)
Czym jest interfejs API?
To z ang. Application Programming Interface, co, w największym skrócie, oznacza zasady, na jakich jedne programy mogą współpracować z innymi.
Takie integracje oprogramowania z innym niezależnym oprogramowaniem są najbardziej popularne w instytucjach i firmach, które nieustannie gromadzą ogromne ilości danych, a użytkownicy muszą mieć do nich stały dostęp w dowolnym momencie.
Nie tylko dostarczymy Ci interfejs API, ale też opracujemy przyjazne zaplecze do zarządzania całym systemem. Na koniec otrzymasz kompleksowo przygotowany projekt wraz z dokumentacją.
Wybrane realizacje z wdrożonym API
Opinie klientów
Zaufały nam najbardziej rozpoznawalne marki z wielu branż
Chcesz poznać szczegóły współpracy?
Jakie korzyści zapewni wybór takiego rozwiązania?
Dostępność usług
Oszczędność czasu
Sprawne zarządzanie
Bezpieczeństwo
Dokumentacja
Pełny system do obsługi firmy Imperial
Dlaczego nasi Klienci są zadowoleni:
Posiadamy autorskie rozwiązania
Analizujemy potrzeby biznesowe
Wsłuchujemy się w potrzeby Klienta
Przygotowujemy intuicyjny Back Office z interfejsem API, dzięki któremu inne systemy mogą pobierać z niego informacje i realizować swoje zadania, np. dodawać nowe leady do CRM-u, generować faktury czy tworzyć nowy obieg.
Przebieg współpracy z klientem
Analiza potrzeb i oczekiwań
Szczegółowe zebranie informacji, analiza, plan pracy wraz z harmonogramem.
1
2
Makieta UX / projekt graficzny
Przygotowanie klikalnej makiety (w detalach) przedstawiającej funkcjonalności. Na podstawie makiety przygotowujemy projekt graficzny.
Oprogramowanie
Wdrożenie oprogramowania (system, gotowe moduły, oprogramowanie dedykowanych funkcji), wdrożenie wyglądy (frontend).
3
4
Testy / weryfikacja / odbiór
Przeprowadzenie testów, weryfikacja przez wewnętrzny audyt rozwiazań, przekazanie rozwiązania klientowi do odbioru.
Szkolenia / Gwarancja i pomoc
Przeprowadzenie szkolenia z dostarczonego rozwiązania, wdrożnie gwarancji 12 miesięcy wraz z pomocą techniczną.
5
6
Obsługa techniczna / rozwój
Na życzenie klienta, wdrożenie dodatkowej usługi wsparcia technicznego premium z SLA i dalszy rozwój oprogramowania, pomoc w marketingu.