Imperial CRM
System do zarządzania relacjami z klientami

Zorganizuj sprzedaż i nie trać okazji na zysk
Imperial CRM to gotowe narzędzie, dzięki któremu zyskasz pełną kontrolę i rozwiążesz problemy w obszarze sprzedaży. W oparciu o nasz system zorganizujesz proces obsługi klienta, a wiele czynności zostanie zautomatyzowanych, żebyś sprzedawał w powtarzalny i sprawdzony sposób.
Będziesz mógł się skupić ze swoim zespołem na pozyskiwaniu nowych klientów, a system będzie wspierał Was na każdym kroku w tym procesie.
Zacznij analizować źródła pozyskiwania klientów, zautomatyzuj przygotowywanie ofert i zawieranie umów, dodawaj spotkania, rozmowy, zadania i wnieś sprzedaż w swojej firmie na wyższy poziom.
Zaufali nam liderzy w branżach
Imperial CRM to przeznaczony do zarządzania sprzedażą jeden z modułów, dostępny w ramach systemu głównego Imperial.
Opcjonalnie jeśli potrzebujesz zarządzać magazynem, produkcją, dokumentacją lub postawić stronę, czy sklepy internetowy możesz dowolnie rozbudowywać swój system o potrzebne Ci moduły, m.in. eCommerce, CMS, ERP, EOD i wiele innych.
Rozwiąż swoje problemy ze sprzedażą z Imperial CRM
Sprawdź najważniejsze funkcje systemu, które zorganizują Twój proces obsługi klienta

Nie wiesz na jakim etapie w procesie sprzedaży są Twoi klienci?
Zarządzaj statusami lejka sprzedażowego i dopinaj więcej umów
Z naszym systemem łatwo ułożysz proces sprzedaży, w którym będziesz określał na jakim etapie lejka jest każdy Twój klient. Pozwoli Ci to wdrożyć powtarzalny proces, który najlepiej sprawdza się dla Twojej firmy.
Dzięki zarządzaniu statusami lejka, będziesz mógł skutecznie przeprowadzać klientów przez każdy etap, od pierwszego kontaktu, aż do podjęcia decyzji o zakupie.
Czy masz problem z odnalezieniem notatki z ostatniego spotkania z klientem?
Przechowuj wszystkie notatki i informacje o kliencie w jednym miejscu


Nie kontrolujesz w jaki sposób trafiają do Ciebie klienci?
Monitoruj źródła pozyskiwania kontaktów by wiedzieć w jakie działania inwestować
Rejestrowanie z jakich źródeł trafiają do Ciebie klienci, pomoże podjąć Ci kluczowe decyzje biznesowe.
Dzięki temu będziesz wiedział czy strategia firmy na pozyskiwanie klientów jest skuteczna i jakie działania przynoszą najlepszy efekt, czy jest to płatna kampania, relacje handlowców, zasięg organiczny strony internetowej, czy może cold mailing?
Chcesz na bieżąco wyciągać wnioski, które poprawią Twoje wyniki sprzedażowe?
Analizuj sprzedaż na konkretnych liczbach, koniec działań po omacku


Nie chcesz mieć błędnych nadziei na sprzedaż, która się nie wydarzy?
Określaj procentowo szanse sprzedażowe by wiedzieć na czym stoisz
Powszechny problem w dziale sprzedaży, to skupianie swojej uwagi na klientach, którzy nie są zainteresowani zakupem i tym samym liczenie, że dzięki nim osiągniemy wynik na koniec miesiąca.
Określając procentowo szanse sprzedażowe będziesz wiedział jakie są realne możliwości na zakup przez klienta i czy warto nadmiernie poświęcać mu czas.
Chcesz łatwo zarządzać kontaktami z klientem?
Dodawaj spotkania do kalendarza bezpośrednio z systemu CRM


Zapytania przez stronę internetową przychodzą na maila?
Zintegruj Imperial CRM ze stroną internetową i automatycznie przekazuj zapytania
Gdy klient wypełni formularz kontaktowy na Twojej stronie internetowej, to zapytanie zostanie automatycznie dodane do systemu CRM, a osoba odpowiedzialna za kontakt otrzyma powiadomienie o koniecznej obsłudze.
Jeśli jesteś w biegu, a zapytanie od klienta przyjdzie akurat na maila lub sam chcesz szybko dodać kontakt do systemu, aby o nim nie zapomnieć, możesz wysłać wiadomość na wcześniej skonfigurowany adres mailowy np. zapytanie@firma.pl, a w systemie zostanie utworzony nowy kontakt do obsłużenia.
Poznaj możliwości naszego kreatora ofert w systemie Imperial CRM
Zdarzyło Ci się nie wysłać oferty do klienta na czas?
Z wbudowanym kreatorem ofert zautomatyzujesz ofertowanie i zadbasz o powtarzalność


Komunikacja z działem technicznym przy wycenach wymaga wielu maili?
Od teraz wyceny do działu technicznego zlecisz bezpośrednio z systemu
Każdy element w ofercie, który wymaga indywidualnej wyceny przygotowanej przez zespół techniczny możesz zlecić do estymacji bezpośrednio z systemu.
Zaoszczędzisz wymiany wielu maili oraz unikniesz niedokładnych szacunków, które mogłyby wpłynąć na rentowność zlecenia.
Musisz szukać ofert w mailu, który kiedyś wysłałeś do klienta?
Wysyłaj oferty do klientów przez system, mając do nich szybki dostęp


Kiedy dzwonić do klienta skoro nie wiesz czy w ogóle zapoznał się z ofertą?
Rejestrowanie przeglądania oferty przez klienta poprawi skuteczność sprzedaży
Wysłałeś ofertę do klienta dwa dni temu i nadal cisza? Dzwonić i pytać czy miał czas się z nią zapoznać?
Imperial CRM powiadomi Cię, gdy klient rozpocznie przeglądanie oferty, a Ty będziesz mógł to świetnie wykorzystać w swoim procesie sprzedaży, np. dzwoniąc z propozycją umówienia drugiego spotkania lub proponując rozwój oferty o wartościowy element.
Chcesz przyspieszyć proces domykania sprzedaży?
Wprowadź możliwość akceptacji oferty przez klienta w trybie online


Ciężko przekazać w ofercie Twoją wiedzę i doświadczenie, dzięki którym klient mógłby Cię wybrać?
Zamieszczaj odnośniki do Twojego portfolio bezpośrednio w ofercie
Twoje doświadczenie i zrealizowane zlecenia mogą zbudować profesjonalizm i rolę eksperta w oczach klientów.
W gąszczu podobnych ofert od konkurencji, zamieszczenie odnośników do Twojego portfolio może okazać się prawdziwym wyróżnikiem.
Poprawianie i dostosowywanie oferty, to wymiana wielu maili z klientem?
Pracuj w trybie online nad ofertą razem z klientem
Gdy klient otrzymał ofertę i potrzebujecie ją jeszcze dopracować, aby spełniała jego oczekiwania, to proces sprzedaży może się znacząco wydłużyć. Naszym rozwiązaniem jest możliwość pracy nad ofertą w trybie online razem z klientem.
Dzięki temu poprawienie oferty załatwisz na jednym spotkaniu lub telefonie omawiając każdy punkt na bieżąco.


Nie masz kontroli nad ofertami wychodzącymi od działu sprzedaży?
Zatwierdzaj oferty jednym kliknięciem i zyskaj pełną kontrolę
Jeśli chcesz mieć kontrolę nad ofertami wychodzącymi z działu sprzedaży, możesz wprowadzić konieczność akceptacji oferty przez przełożonego przed wysłaniem jej do klienta.
To rozwiązanie sprawdza się szczególnie przy wycenach indywidualnych oraz przy nadzorowaniu nowych handlowców.
Podpisanie umowy wymaga wielu godzin przygotowywania dokumentów?
Przekształć ofertę w zamówienie, a następnie wygeneruj umowę na podstawie szablonu
Nasz system zautomatyzuje również przygotowywanie Twoich umów dla nowych klientów, dzięki czemu zaoszczędzisz wiele godzin pracy nad dokumentami i zyskasz powtarzalność.
Gdy klient zaakceptuje ofertę, przekształcisz ją w zamówienie, a na podstawie zamówienia wygenerujesz umowę z odpowiedniego szablonu w systemie.


Klient skanuje podpisaną umowę, a oryginał wysyła pocztą?
Od teraz umowę obydwie strony podpiszą elektronicznie
Koniec z nieczytelnymi skanami, wysyłaniem oryginałów pocztą i pilnowaniu, czy wszystko zostało podpisane.
Z naszym systemem szybko dodasz dokumenty do podpisu elektronicznego przez obydwie strony.
Musisz pamiętać czy do zamówienia została wystawiona faktura?
Kontroluj faktury do zamówień i wystawiaj je jednym kliknięciem
W samym systemie łatwo kontrolujesz do jakich zamówień brakuje faktur, a dzięki modułowi księgowości możesz je szybko wystawić.
Zarządzaj księgowością z naszym oprogramowaniem.


Tłumaczenie zadań do każdego zlecenia lub projektu zabiera Ci czas?
Przekształć ofertę w zamówienie do realizacji, a zadania dla zespołu wygenerują się automatycznie
Nasze rozwiązanie umożliwia automatyzacje planowania zadań do wykonania przez zespół. To znacząco ułatwia zarządzanie projektami, czy realizację zleceń dla klientów.
Przekształć ofertę w zamówienie do realizacji, a na podstawie tego zamówienia zostanie wygenerowana lista zadań dla Twojego zespołu, które ma wykonać.
Musisz pamiętać o rozliczeniach i ustaleniach z partnerami?
Zarządzaj współpracą partnerską bezpośrednio z CRM
Twoi partnerzy otrzymają własny panel za pomocą, którego będą mogli przekazywać Ci pozyskanych klientów do obsługi.
Ty natomiast będziesz widział od jakiego partnera pochodzi dany klient oraz system uwzględni należną prowizję za polecenie.


Potrzebujesz indywidualnych rozwiązań?
Dostosujemy CRM do potrzeb Twojego biznesu
Jesteśmy elastyczni, a nasz system jest otwarty na indywidualne modyfikacje. Jeśli brakuje Ci jakiejś funkcji w oprogramowaniu, jesteśmy gotowi dostosować narzędzie specjalnie do Twoich potrzeb.
Dzięki elastyczności masz pewność, że nasze rozwiązanie będzie idealnie dopasowane do Twoich oczekiwań i pozwoli Ci osiągnąć pełen potencjał sprzedażowy.
Bezpłatna konsultacja
Wypełnij formularz kontaktowy, a przeprowadzimy bezpłatną konsultację i wycenimy projekt.
Kontakt: tel. 669514784, adres mailowy zapytanie@agendo.pl