Kontrahenci

  • 1. Dane podstawowe

    • 1.1. Opis zarządzania kontrahentami i uprawnieniami w systemie w warstwie aplikacyjnej

      • 1.1.1. Ekran główny

        • imperial-screen-19-10-2022-07-41-21_634f8e1ea24bc.png

          1. 1

            Przycisk przenoszący do okna dodawania nowego kontrahenta. (1.1.2)

          2. 2

            Przycisk przenoszący do widoku praw pracowników do kontrahentów/pracowników. (punkt 1.2)

          3. 3

            Filtrowanie kontrahentów po opiekunie.

          4. 4

            Słowna wyszukiwarka kontrahentów, po wpisaniu frazy należy kliknąć na ikonę lupy.

          5. 5

            Przycisk, który pokazuje panel zaawansowanego wyszukiwania kontrahentów.

          6. 6

            Kolumna daty dodania kontrahenta do systemu.

          7. 7

            Kolumna przydzielonego opiekuna do kontrahenta.

          8. 8

            Kolumna grupy kontrahenta.

          9. 9

            Kolumna z nazwą firmy kontrahenta.

          10. 10

            Kolumna z adresem e-mail kontrahenta.

          11. 11

            Kolumna z numerem telefonu kontrahenta.

          12. 12

            Kolumna z imieniem kontrahenta.

          13. 13

            Kolumna z nazwiskiem kontrahenta.

          14. 14

            Kolumna z informacją czy wyrażono zgodę na wysyłkę informacji handlowej na adres e-mail.

          15. 15

            Kolumna przenosząca do edycji kontrahenta. (punkt 1.1.2)

          16. 16

            Ikona przenosząca do okna z możliwością ustawienia nowego hasła kontrahenta.

          17. 17

            Ikona przenosząca do widoku projektów kontrahenta.

          18. 18

            Ikona przenosząca do widoku dokumentów sprzedażowych kontrahenta.

          19. 19

            Ikona usuwania danego kontrahenta z systemu

          20. 20

            Przycisk, który powoduje zaznaczenie wszystkich wyświetlanych kontrahentów.

          21. 21

            Przycisk zbiorczego usuwania zaznaczonych kontrahentów.

          22. 22

            Ile wyświetlać kontrahentów na jednej zakładce.

      • 1.1.2. Dodawanie i edycja kontrahenta

        •  

          imperial-screen-19-10-2022-08-19-54-634f97161dd60.png

          1. 1

            Pole wyboru opiekuna.

          2. 2

            Grupa do jakiej należy kontrahent.

          3. 3

            Pole wyboru sposobu pozyskania kontrahenta.

          4. 4

            Pole na adres e-mail kontrahenta.

          5. 5

            Czy wysłać powiadomienie na adres e-mail z informacją o utworzeniu konta.

          6. 6

            Czy konto ma być zweryfikowane - Przeprowadzona weryfikacja e-mailowa.

          7. 7

            Konto aktywne - Nieaktywne konto uniemożliwia logowanie.

          8. 8

            Czy wyrazono zgodę na wysyłkę informacji handlowej na adres e-mail.

          9. 9

            Przycisk zapisu i powrotu do listy kontrahentów.

          10. 10

            Przycisk zapisz i dodaj kolejnego kontrahenta.

          11. 11

            Przycisk zapisz i edytuj kontrahenta.

          12. 12

            Przycisk anuluj, powrót do listy kontrahentów.

           

          imperial-screen-19-10-2022-08-53-35-634f9f3d0a2bc.png

          1. 1

            Pole na imię kontrahenta.

          2. 2

            Pole na nazwisko kontrahenta.

          3. 3

            Pole na informacje dodatkowe o kontrahencie.

          4. 4

            Pole wyboru wydziału, do którego należy kontrahent.

          5. 5

            Pole wyboru stanowiska, na którym jest kontrahent.

          6. 6

            Pole na numer telefonu kontrahenta.

          7. 7

            Pole na adres URL strony kontrahenta.

          8. 8

            Pole na adres URL konta kontrahenta na LinkedIn.

    • 1.2. Widok praw pracowników do kontrahentów/pracowników

      • 1.2.1. Ekran główny

        • imperial-screen-27-10-2022-09-16-25_635a304beb4fb.png

          1. 1

            Przycisk przenoszący do dodawania nowego dostępu. (punkt 1.2.2)

          2. 2

            Kolumna z pracownikiem.

          3. 3

            Ikona przenosząca do edycji dostępu. (punkt 1.2.2)

          4. 4

            Ikona usuwania danego dostępu z systemu.

      • 1.2.2. Dodawanie i edycja dostępu

        • imperial-screen-27-10-2022-09-24-24_635a325d1ea91.png

          1. 1

            Pole wyboru pracowników.

          2. 2

            Pole wyboru kontrahentów, do których będą mieć prawa pracownicy wybrani wyżej.

          3. 3

            Przycisk zapisz i edytuj dostęp.

          4. 4

            Przycisk anuluj, powrót do listy dostępów.