Kernau - Sklep internetowy
Obsługa i rozwój systemu sprzedażowego
O marce
Kernau to polska marka oferująca urządzenia AGD, które mają wyróżniać się niskim zużyciem prądu i wody oraz obecnością rozwiązań pomocnych alergikom. Klient podobnie jak my stawia na partnerskie relacje i nowoczesne rozwiązania – wiele nas łączy, dlatego współpraca okazała się strzałem w dziesiątkę!
Doskonałe materiały, nowoczesna technologia i produkcja w Polsce – trzy najważniejsze cech, które zdecydowały o sukcesie Kernau. Oferowane przez markę urządzenia cechuje niskie zużycie energii i wody, co korzystnie wpływa na portfele klientów i ekologię.
Platforma Kernau to dedykowany serwis sprzedażowy. Ciekawym rozwiązaniem jest wirtualny showroom, który lepiej pokazuje praktyczne zastosowanie rozwiązań marki. Wow! Wygląda widowiskowo.
Wyzwania i cele
Stanęliśmy przed prawdziwym wyzwaniem. Naszym celem było rozwijanie systemu sprzedażowego. Rozpoczęliśmy od poprawy interfejsu użytkownika (UX/UI), co pozwoliło na intuicyjne przeglądanie produktów i treści.
Od początku planowaliśmy dostosować stronę do nowych standardów. Postawiliśmy sobie za cel ułatwić pracę i sprawić, że będzie wydajniejsza. Chcieliśmy też maksymalnie uprościć proces zakupowy.
Dzięki tym działaniom platforma stała się bardziej funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników. Docenią to wszyscy użytkownicy strony – jesteśmy tego pewni!
Korzyści dla klienta
- Klient otrzymał nowoczesną i responsywną stronę z możliwością rozbudowy o dodatkowe Integracje z PayU, BaseLinker i Zaufane.pl ułatwiły płatności i zarządzanie zamówieniami
- Administratorzy dostali większe możliwości a nowy panel zarzadzania ułatwia im pracę
- Klient otrzymał gwarancję jakości (Service Level Agreement – SLA) na wszystkie nasze usługi
Informacje o realizacji
Platforma Kernau, to dedykowany serwis sprzedażowy sprzętu RTV oraz AGD zrealizowana dla firmy Galicja Tomaszek. Stworzona została w celu sprzedaży oraz promowania produktów polskiej marki Kernau.
Gaicja Tomaszek zleciła nam obsługę oraz rozbudowę platformy. W tym celu rozpoczęliśmy od prac wizualnych, które miały za zadanie podniesienie poziomu UX/UI, dzięki czemu odpowiednie usytuowanie elementów na stronie głównej, pozwoliło w bardzo intuicyjny sposób na przejście do produktów z poszczególnych kategorii, produktów promocyjnych oraz nowych, jak również do poradnika zakupowego.
Oprócz wspomianych zmian wizualnych, spore zmiany zaszył w samym panelu zarządzania treścią, który został w dużym stopniu przez nas rozbudowany, dzięki czemu obecnie daje administratorowi zdecydowanie większe możliwości jeśli chodzi o zakres zarządania platformą, m.in poprzez rozbudowę moduł generowania Rich Cards oraz modułu Zarządzania technologiami.
Zmiany zostały wprowadzone także w karcie produktu, gdzie wdrożyliśmy możliwość wyswietlania animacji oraz dodawania banerów. Ważną aktualizacją jest również integracja z płatnościami PAYu oraz z systemem Baselinker i Zaufane.pl. Zmodernizowany został również koszyk zakupowy.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie SEO / SEM dostosowaliśmy cały serwis do wymogów popularnych wyszukiwarek.
Z racji tego, że zrealizowane do tej pory działania doprowadziły do zamierzonych efektów, Klient zdecydował się na stałą współpracę przy tym projekcie na podstawie usługi wsparcia technicznego, w ramach którego platforma każdego miesiąca jest rozbudowywana o kolejne funkcjonalności oraz objęta Gwarancją Jakości świadczonych Usług (Service Level Agreement – SLA).
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!
Zapytaj nas