Informacje podstawowe
1
Przycisk przenoszący do ekranu tworzenia wydania zewnętrznego.
2
Zakładka podgląd, w której zawarte są informacje o aktualnym zamówieniu.
3
Zakładka informacje o zamawiającym, przechowująca informacje o zamówieniu.
Wszystkie pola należy wypełnić zgodnie z zaleceniami zawartymi w podrozdziale "Tworzenie nowego zamówienia/sprzedaży". Domyślnie wszystkie pola wypełnione są aktualnymi danymi.
Kontrahent
Zakładka kontrahent zawiera informacje o kontrahencie możliwe do edycji. Domyślnie pola wypełnione są aktualnymi danymi.
Pozycje zamówienia
1
Ilość produktów dostępnych na magazynie.
Zakładka pozycje zamówienia zawiera listę produktów zamówionych przez kontrahenta. W ekranie edycji możliwa jest modyfikacja produktów oraz ich ilości. Dodatkowo, użytkownik ma możliwość usunięcia produktu oraz dodania nowego.
Forma płatności / dostawa
1
Pole na numer listu przewozowego. Domyslnie wypełnione aktualnymi danymi.
2
Lista rozwijana z opcjami płatności za zamówienie. Domyślnie wypełniona aktualnymi danymi.
3
Określenie, czy kontrahent powinien mieć darmową dostawę.
4
Lista rozwijana opcjami dostawy. Domyślnie wypełniona aktualnymi danymi.
Płatności
W zakładce płatności istnieje możliwość zmiany statusu płatności. Domyślnie wyświetlany jest status aktualny.
Faktura VAT
W zakładce faktura VAT istnieje możliwość dodania faktury VAT do zamówienia. Domyślnie wyświetlany jest status aktualny.
Dokumenty zamówienia
1
Lista dokumentów dołączonych do zamówienia.
2
Ikona podglądu wyświetlająca produkty zawarte w danym dokumencie(w tym przypadku wydanie zewnętrzne).
3
Ikona pdf zawierająca dokument w rozszerzeniu .pdf. Plik pobiera się automatycznie.
3
Ikona edycji przenosząca do edycji wybranego dokumentu.