Obsługa zamówień

  • 1. Opis modułów systemowych

    • 1.1. Sprzedaż - obsługa zamówień

      • 1.1.1. Ekran główny

        • screenshot-www-imperial5-dev-agendo-pl-2022-01.png

          1. 1

            Liczba nowych zamówień.

          2. 2

            Przycisk przenoszący do okna dodawania nowego zamówienia.

          3. 3

            Okno z filtrami możliwymi do zastosowania w tabeli.

          4. 4

            Przycisk do zaznaczania wszystkich elementów tabeli.

          5. 5

            Przycisk do usuwania zaznaczonych zamówień w tabeli.

          6. 6

            Przycisk z rozwijanymi opcjami ułatwiający nawigację pomiędzy ekranami związanymi z produktami, płatnościami, dostawami.

          7. 7

            Przycisk do utworzenia skrótu do okna obsługa zamówień na ekranie głównym panelu.

          8. 8

            Pole tekstowe do wyszukiwania danych w tabeli.

          9. 9

            Ikona podglądu przenosząca do nowego okna, w którym wyświetlane jest całe zamówienie.

          10. 10

            Ikona podglądu przenosząca do okna z informacjami o zamówieniu i informacjami o zamawiającym.

          11. 11

            Ikona pdf tworząca plik z całym zamówieniem. Plik pobiera się automatycznie.

          12. 12

            Ikona edycji przenosząca do edycji obsługi zamówienia.

          13. 13

            Ikona usuwania służąca do usuwania obsługi zamówienia z systemu.

      • 1.1.2. Tworzenie nowego zamówienia/sprzedaży

        • Informacje podstawowe

          screenshot-www-imperial5-dev-agendo-pl-2022-01.png

          1. 1

            Lista rozwijana z pracownikami, którzy mogą obsłużyć nowe zamówenie/sprzedaż.

          2. 2

            Lista rozwijana z typem zamówienia.

          3. 3

            Lista rozwijana z wyborem statusu nowego zamówienia.

          4. 4

            Pole na numer UID nowego zamówienia.

          Kontrahent

          imperial-screen-13-01-2022-15-43-16-61e03a8682954.png

          1. 1

            Lista rozwijana z kontrahentami, z której należy wybrać kontrahenta do zamówienia.

          2. 2

            Pole na nazwę firmy lub imię i nazwisko kontrahenta.

          3. 3

            Pole na adres email kontrahenta.

          4. 4

            Pole na ulicę, na której mieszka kontrahent.

          5. 5

            Pole na miejscowść, w której mieszka kontrahent.

          6. 6

            Pole na numer telefonu kontrahenta.

          7. 7

            Pole na numer ulicy kontrahenta.

          8. 8

            Pole na kod pocztowy kontrahenta.

          Pozycje zamówienia

          imperial-screen-22-12-2021-12-10-51-61c307bd7d7fa.png

          1. 1

            Lista pozycji w zamóweniu.

          2. 2

            Przycisk dodający nową pozycję zamówenia.

          Forma płatności/dostawa

          imperial-screen-22-12-2021-12-13-22-61c30854755e2.png

          1. 1

            Pole na numer listu przewozowego.

          2. 2

            Lista rozwijana z opcjami płatności.

          Płatności

          imperial-screen-22-12-2021-12-23-33-61c30ab6f3090.png

          W zakładce płatności należy wybrać z listy rozwijanej, czy kontrahent dokonał płatności za zamówienie.

           

          Faktura VAT

          imperial-screen-22-12-2021-12-28-12-61c30bcea4d23.png

          W zakładce faktura VAT należy zaznaczyć, czy do zamówienia będzie wystawiana faktura VAT.

      • 1.1.3. Edycja istniejącego zamówienia

        • Informacje podstawowe

          imperial-screen-22-12-2021-12-37-46_61c30e0c752c8.png

          1. 1

            Przycisk przenoszący do ekranu tworzenia wydania zewnętrznego.

          2. 2

            Zakładka podgląd, w której zawarte są informacje o aktualnym zamówieniu.

          3. 3

            Zakładka informacje o zamawiającym, przechowująca informacje o zamówieniu.

          Wszystkie pola należy wypełnić zgodnie z zaleceniami zawartymi w podrozdziale "Tworzenie nowego zamówienia/sprzedaży". Domyślnie wszystkie pola wypełnione są aktualnymi danymi.

           

          Kontrahent

          screenshot-www-imperial5-dev-agendo-pl-2022-01.png

          Zakładka kontrahent zawiera informacje o kontrahencie możliwe do edycji. Domyślnie pola wypełnione są aktualnymi danymi.

           

          Pozycje zamówienia

          imperial-screen-14-01-2022-08-19-22-61e123fd3c0c5.png

          1. 1

            Ilość produktów dostępnych na magazynie.

          Zakładka pozycje zamówienia zawiera listę produktów zamówionych przez kontrahenta. W ekranie edycji możliwa jest modyfikacja produktów oraz ich ilości. Dodatkowo, użytkownik ma możliwość usunięcia produktu oraz dodania nowego.

           

          Forma płatności / dostawa

          imperial-screen-22-12-2021-13-56-51-61c32095be399.png

          1. 1

            Pole na numer listu przewozowego. Domyslnie wypełnione aktualnymi danymi.

          2. 2

            Lista rozwijana z opcjami płatności za zamówienie. Domyślnie wypełniona aktualnymi danymi.

          3. 3

            Określenie, czy kontrahent powinien mieć darmową dostawę.

          4. 4

            Lista rozwijana opcjami dostawy. Domyślnie wypełniona aktualnymi danymi.

          Płatności

          imperial-screen-22-12-2021-14-00-45-61c3217f0d27b.png

          W zakładce płatności istnieje możliwość zmiany statusu płatności. Domyślnie wyświetlany jest status aktualny.

           

          Faktura VAT

          imperial-screen-22-12-2021-14-03-56-61c3223e9d1f6.png

          W zakładce faktura VAT istnieje możliwość dodania faktury VAT do zamówienia. Domyślnie wyświetlany jest status aktualny.

           

          Dokumenty zamówienia

          imperial-screen-14-01-2022-08-18-24-61e123c4c88ed.png

          1. 1

            Lista dokumentów dołączonych do zamówienia.

          2. 2

            Ikona podglądu wyświetlająca produkty zawarte w danym dokumencie(w tym przypadku wydanie zewnętrzne).

          3. 3

            Ikona pdf zawierająca dokument w rozszerzeniu .pdf. Plik pobiera się automatycznie.

          4. 3

            Ikona edycji przenosząca do edycji wybranego dokumentu.