Statusy zamówień

  • 1. Opis słowników wykorzystywanych w systemie

    • 1.1. Statusy zamówień

      • 1.1.1. Ekran główny

        • imperial-screen-21-12-2021-10-45-05_61c1a249b49a8.png

          1. 1

            Przycisk przenoszący do okna dodawania nowego statusu zamówienia.

          2. 2

            Uchwyt do przenoszenia statusów w tabeli w celu zmiany ich kolejności.

          3. 3

            Przycisk do usuwania zaznaczonych statusów zamówień w tabeli.

          4. 4

            Przycisk do zaznaczania wszystkich elementów tabeli.

          5. 5

            Przycisk z rozwijanymi opcjami ułatwiający nawigację pomiędzy ekranami związanymi z płatnością, produktami i producentami.

          6. 6

            Przycisk do utworzenia skrótu do okna statusy zamówienia na ekranie głównym panelu.

          7. 7

            Pole tekstowe do wyszukiwania danych w tabeli.

          8. 8

            Ikona edycji przenosząca do edycji statusu zamówienia.

          9. 9

            kona usuwania służąca do usuwania statusu zamówienia z systemu.

      • 1.1.2. Ekran tworzenia statusu zamówienia

        • imperial-screen-21-12-2021-10-50-43_61c1a3761f574.png

          1. 1

            Pole na nazwę statusu zamówienia.

          2. 2

            Pole na numer kolejności statusu zamówienia. Domyślnie nowy status zamówienia jest dodany jako ostatni.

          3. 3

            Przycisk do przywrócenia wartości domyślnych.

      • 1.1.3. Ekran edycji istniejącego statusu zamówienia

        • imperial-screen-21-12-2021-10-53-20-61c1a4117c753.png

          Ekran edycji statusu zamówienia domyślnie posiada wypełnione pola aktualnymi danymi. Pola należy wypełnić zgodnie z zaleceniami zawartym w podrozdziale "Ekran tworzenia nowego statusu zamówienia".