Przyczyny zwrotów


  • 1. Opis słowników wykorzystywanych w systemie

    • 1.1. Przyczyny zwrotów

      • 1.1.1. Ekran główny

        • imperial-screen-21-12-2021-11-38-32_61c1aeab1c6b1.png

          1. 1

            Przycisk przenoszący do okna dodawania nowej przyczyny zwrotu.

          2. 2

            Przycisk do usuwania zaznaczonych przyczyn zwrotów w tabeli.

          3. 3

            Przycisk do zaznaczania wszystkich elementów tabeli.

          4. 4

            Przycisk do utworzenia skrótu do okna przyczyny zwrotów na ekranie głównym panelu.

          5. 5

            Pole tekstowe do wyszukiwania danych w tabeli.

          6. 6

            Ikona edycji przenosząca do edycji przczyny zwrotów.

          7. 7

            Ikona usuwania służąca do usuwania przyczyny zwrotów z systemu.

      • 1.1.2. Ekran tworzenia przyczyny zwrotu

        • imperial-screen-21-12-2021-11-40-16_61c1af11c8531.png

          W oknie tworzenia nowej przyczyny zwrotu należy wypełnić pole z nazwą przyczyny reklamacji, a następnie zapisać zmiany.

      • 1.1.3. Ekran edycji istniejącej przyczyny zwrotu

        • imperial-screen-21-12-2021-11-42-35-61c1af9c96200.png

          W oknie edycji przyczyny zwrotu należy wypełnić pole z nazwą przyczyny zwrotu, a następnie zapisać zmiany. Domyślnie pole wypełnione jest aktualnymi danymi.