Zarządzaj użytkownikami

  • 1. Dane podstawowe

    • 1.1. Opis zarządzania użytkownikami i uprawnieniami w systemie w warstwie aplikacyjnej

      • 1.1.1. Ekran główny

        • screenshot-www-imperial5-dev-agendo-pl-2022-01.png

          1. 1

            Przycisk przenoszący do okna dodawania nowego użytkownika.

          2. 2

            Przycisk przenoszący do okna dodawania użytkowników zbiorczo.

          3. 3

            Filtrowanie użytkowników po grupie użytkowników.

          4. 4

            Słowna wyszukiwarka użytkowników, po wpisaniu frazy należy kliknąć na ikonę lupy.

          5. 5

            Przycisk, który pokazuje panel zaawansowanego wyszukiwania użytkowników.

          6. 6

            Kolumna dany dodania użytkownika do systemu.

          7. 7

            Kolumna głównej grupy użytkownika.

          8. 8

            Kolumna avatar i status online użytkownika.

          9. 9

            Kolumna z loginem, imieniem, nazwiskiem i adresem e-mail.

          10. 10

            Kolumna grupy użytkownika czy jest Open ID (ma dostęp do wielu domen).

          11. 11

            Kolumna czy konto użytkownika zostało zweryfikowane przez link w e-mail.

          12. 12

            Kolumna czy konto jest aktywne i można się zalogować.

          13. 13

            Ikona przenosząca do edycji użytkownika.

          14. 14

            Ikona przenosząca do okna z możliwością ustawienia nowego hasła użytkownika.

          15. 15

            Ikona, po kliknięciu zostają wysyłane dane logowania do systemu.

          16. 16

            Ikona przelogowuje na danego użytkownika

          17. 17

            Ikona przenosząca do okna z informacjami o otwartych sesjach danego użytkownika.

          18. 18

            Ikona usuwająca dane sesyjne użytkownika.

          19. 19

            Ikona usuwania danego użytkownika z systemu

          20. 20

            Przycisk, który powoduje zaznaczenie wszystkich wyświetlanych użytkowników.

          21. 21

            Przycisk zbiorczego usuwania zaznaczonych użytkowników.

          22. 22

            Paginacja

          23. 23

            Informacje o wyświetlanych wierszach i ilości zakładek.

          24. 24

            Ile wyświetlać użytkowników na jednej zakładce.

      • 1.1.2. Dodawanie i edycja użytkownika

        •  

          imperial-screen-22-12-2021-15-24-56_61c3364d57d0b.png

          1. 1

            Pole adres e-mail

          2. 2

            Pole login

          3. 3

            Czy konto ma być zweryfikowane - Przeprowadzona weryfikacja e-mailowa.

          4. 4

            Konto aktywne - Nieaktywne konto uniemożliwia logowanie

          5. 5

            Główna grupa użytkownika

          6. 6

            Dany użytkownik może należeć do wielu grup jednocześnie

          7. 7

            Przycisk zapisu i powrotu do listy użytkowników

          8. 8

            Przycisk zapisz i dodaj kolejnego użytkownika

          9. 9

            Przycisk zapisz i edytuj użytkownika

          10. 10

            Przycisk anuluj, powrót do list użytkowników

          imperial-screen-22-12-2021-15-37-40-61c3392d93df4.png

          1. 1

            Wgrywanie zdjęcia profilowego użytkownika.

          imperial-screen-22-12-2021-15-39-34-61c3392da2ee5.png

          1. 1

            Pole imię użytkownika.

          2. 2

            Pole nazwisko użytkownika.

          3. 3

            Pole numer telefonu użytkownika

          W zależności od wybranej grupy użytkownika pola mogą ulegać zmianie. Niektóre grupy użytkowników wymagają podania więcej lub mniej danych.

          imperial-screen-22-12-2021-15-46-37-61c33ac712234.png

          1. 1

            Host / IP logowania - Za jakiego host/IP będzie logował się użytkownik, pole puste oznacza dowolny host/IP.

          2. 2

            Zaakceptowano warunki regulaminu

          3. 3

            Wyrażono zgodę na wysyłkę elektronicznej informacji handlowej

          4. 4

            Czy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych osobowych

          5. 5

            Adres ip z którego nastąpiła rejestracja

          6. 6

            Sposób pozyskania klienta/kontrahenta