Analityka - CRM

Moduł, dzięki któremu możemy analizować uporządkowane dane odnośnie sprzedaży, pozyskiwania leadów czy klientów, które zostały wprowadzone w systemie CRM. Wszelkie statystyki wyświetlane są w formie graficznej, wykresów słupkowych, na których w szybko i jednoznaczny sposób można uzyskać niezbędne nam dane z wybranego okresu, czy spełniające określone wymagania wyznaczone przez filtry. Filtry bazują na:

  • kategorii
  • widoku (w trakcie, wygrane, przegrane - dotyczy leadów)
  • można sortować po wybranej grupie kontrahentów
  • możemy sortować dane po wybranym handlowcu / pracowniku


Dane objęte powyższym filtrowaniem i obsługiwane przez moduł, to:

  • Ilość szans sprzedażowych
  • Wartości szans sprzedażowych
  • Ilości sposobów pozyskania
  • Ilość typów kontaktów
  • Pozyskanie kontrahentów przez handlowców
  • Wartość zamówień
  • Liczba zamówień

Odpowiedni dla systemu:

  • Imperial CRM
  • Imperial ERP