Zarządzanie kampaniami Google ADS
Każda kampania w Google ADS rozliczana jest za poszczególne kliknięcia. Koszty każdego kliknięcia można stale monitorować i optymalizować, a są one zależne od wielu czynników, takich jak: konkurencji, trudności frazy, jakości strony docelowej, branży jak i zasięgu. Stawki za poszczególne kliknięcia wahają się od kilku groszy do kilkunastu złotych. Odpowiednie przygotowanie strony docelowej (tzw. landing page) może skutkować obniżeniem wspomnianych stawek. Podobnie jest z doborem słów kluczowych na jakie uruchomiona jest reklama i jeśli dobierzemy mniej konkurencyjne frazy (niszowe) to można skutecznie obniżyć koszty kampanii nie zmniejszając jej efektywności. Po prostu lepiej jest reklamować się na słowa inne niż konkurencja i znacznie mniejszym kosztem uzyskiwać wysokie wyniki.
Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.
Zalety reklamy w Google ADS
Szybkie efekty
Ruch na Twoją stronę / ofertę kierowany jest natychmiast po konfiguracji kampanii i jej weryfikacji. Wystarczy skonfigurować płatności i pojawiamy przed wynikami wyszukiwania.
Kontrola nad budżetowaniem
Masz całkowitą kontrolę nad wydatkami, sam decydujesz ile chcesz wydać na kampanie, a także do jakich grup docelowych mają docierać Twoje reklamy. Może praktycznie decydować o wszystkim.
Konfiguracja słów kluczowych
Sam decydujesz jakie słowa kluczowe są dla Ciebie najważniejsze. Możesz wyświetlać reklamy, gdy użytkownik szuka konkretnie Twojej oferty czy też nazwę Twojej marki.
Jak pracujemy?
1
Działania przygotowawcze
Określamy wspólnie z Klientem cel, zakres i priorytety danej kampanii.
1
2
1
Ustawienia techniczne
Na tym etapie tworzymy całą strukturę kampanii jak i wdrażamy strategie śledzenia osiąganych efektów.
1
Odpowiednie reklamy
Przygotowujemy skuteczne reklamy tekstowe jak i graficzne, które wyraźnie wyróżniają się na tle konkurencji.
3
4
1
Analiza i optymalizacja
Cyklicznie weryfikujemy skuteczność kampanii jak i optymalizujemy ją pod założone cele.
Dlaczego warto wybrać Agendo?
Wiedza
Wiemy w jaki sposób działają mechanizmy ustalania wyniku jakości, co z kolei pozwala nam osiągać znacznie wyższe pozycje reklam płacąc za kliknięcia znacznie mniej niż konkurencja, a wszystko dzięki optymalizacji słów kluczowych i grup reklamowych.
Doświadczenie
Biorąc pod uwagę wcześniej ustaloną strategię stale optymalizujemy kampanię, analizujemy ją na bieżąco biorąc pod uwagę dane z narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics czy GSC. Każdego dnia po analizie usuwamy najsłabiej konwertujące reklamy jak i słowa, a zaoszczędzone tak środki przesuwamy na te kampanie, które generują bardziej wartościowy ruch czy leady.
Dbałość o szczegóły
Budujemy historię konta, dbamy o jakość kampanii dzięki czemu historycznie konto użytkownika zyskuje na wartości i jeśli znacznie wyżej oceniane przy wyliczaniu wyniku jakości. Dbamy o najdrobniejsze szczegóły, które w przyszłości owocują o wiele wyższymi wynikami.
Dociekliwość w działaniu
Analizujemy wybrane branże, konkurencję, manewrujemy słowami kluczowymi i reklamami tak, aby zyskiwać wyższe efekty, obniżać CPC i zwiększać przy tym CTR. W kampaniach łączymy wszystkie narzędzia Google, sprawiając że dane ze sobą są powiązane.
Analityczne podejście
Skutecznie mierzymy skuteczność kampanii, tworzymy ścieżki zakupowe jak i grafy ukazujące przejścia użytkowników w obszarze opracowywanego serwisu. Ciągle udoskonalamy kampanie, aby w jak największym stopniu podnosić jej skuteczność i obniżać koszty ponoszone przez Klienta.
Samodoskonalenie
Jesteśmy zawsze na bieżąco ze zmianami w systemach reklamowych Google. Bez przerwy szkolimy się i uczymy analizując własne działania i wyniki, dzięki czemu oferujemy Klientom tylko sprawdzone strategie, które przekładają się na ich zadowolenie.
Rodzaje kampanii online jakie realizujemy w Agendo:
Reklamy tekstowe
Bannery reklamowe
Remarketing
Kampania reklamowa YouTube
Kampania produktowe
Kampanie w Google Merchant