Z przeprowadzonego audytu SEO dostaniemy informacje o poziomie zaawansowania optymalizacji jej strony www i liczbie linków, które do niej prowadzą, ale także dowiemy się wielu cennych informacji o konkurencji. Mając te wszystkie informacje możemy przystąpić do pozycjonowania.


Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowaniem nazywamy szereg czynności wykonywanych w celu zwiększenia pozycji danej strony w wyszukiwarkach na zadane słowa kluczowe. Dodatkowo wpływa ono bezpośrednio na widoczność naszej witryny w Google. Obecnie zaleca się pozycjonować stronę korzystając ze strategii "long tail", czyli "długiego ogona", która skupia się na dłuższych wyrażeniach niż pojedyncze czy podwójne słowa kluczowe bazujące na najczęściej wyszukiwanych frazach przez użytkowników. Frazy takie nie przynoszą tak dużego ruchu jak standardowe wyrażenia, ale są łatwiejsze i przynoszą witrynie ruch o zwiększonej konwersji poprzez idealne dopasowanie wyniku pod to czego aktualnie wyszukuje użytkownik. 


Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

Jacek Jagusiak - Specjalista ds. e-marketingu

Jacek Jagusiak

Specjalista ds. e-marketingu


Pozycjonowanie lokalne dla małego biznesu

Pozycjonowanie lokalne pozwoli zebrać nam Klientów z najbliższej okolicy bądź z całego regionu. W naszym przykładzie odnośnie kwiaciarni, która działa głównie w danym mieście bądź zakresem usług sięga określonego terenu, wybór tej formy pozycjonowania będzie najlepszy. Przykładowymi frazami mogą być "kwiaciarnia Kraków", "kwiaciarnia Rzeszów" czy "kwiaciarnia Warszawa". Nie konkurujemy wtedy o pozycje z kwiaciarniami z całej Polski, ale z określonego terenu. Wyszukiwarki wykrywają teraz położenie użytkowników i serwują im najpierw lokalne wyniki. 


Czego nie można lekceważyć w kwestii SEO?

Chcesz się przebić z ofertą na tle konkurencji? Zależy Ci na tym, aby Twoja strona wskoczyła na wyższą pozycję w wynikach? Oczami wyobraźni widzisz dużo nowych klientów?

Postaw na idealnie dopasowane do Twojej firmy działania, takie jak:

  • rezerwacja nazwy domeny ze słowem kluczowym
  • zadbanie o wybór odpowiednich słów / fraz kluczowych
  • wypełnienie strony www wartościowym contentem
  • zwiększanie widoczności w wynikach Organicznych na wybrane frazy
  • link building i optymalizacje
  • marketing szeptany
  • prowadzenie kanałów w social media

Jak pomagamy trafiać do klientów?

Aby odnieść sukces w tej dziedzinie, warto powierzyć działania ekspertom, takim jak my. Wykorzystując dostępne kanały komunikacyjne trafimy do grupy docelowej zainteresowanej Twoją ofertą.

Zadbamy m.in. o:

  • ustalenie celów do osiągnięcia (sprzedaż, leady, dotarcie do klienta)
  • wzbogacenie firmowej strony o słowa / frazy kluczowe
  • optymalizację strony www i coraz lepszą pozycję w wynikach
  • content marketing (tworzenie i dystrybucję wartościowych treści)
  • współpracę z influencerami i blogerami
  • monitorowanie opinii i kreowanie wizerunku firmy
  • raporty, pokazujące postępy prac, dostarczane w trybie miesięcznym