Pozycjonowanie stron w Agendo

Pozycjonowanie stron ma na celu zwiększenie widoczności witryny w popularnych wyszukiwarkach, głównie skupia się na wypozycjonowaniu najważniejszych fraz tak, aby pozycjonowana witryna pojawiała się na nie w pierwszej 10-tce wyników wyszukiwania. W przeciągu wielu lat Agendo wypozycjonowało wiele serwisów, a wyniki naszych prac w 95% przypadków utrzymują się po dzień dzisiejszy.

Na początku współpracy z Klientem dobieramy najlepszy zestaw słów kluczowych, które pozwalają nie tylko zwiększyć ruch, ale i sprzedaż (dotyczy stron działających w branży eCommerce). Nie mamy ogólnego cennika i do każdego Klienta podchodzimy indywidualne, wg. jego potrzeb.

Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

Jacek Jagusiak - Specjalista ds. e-marketingu

Jacek Jagusiak

Specjalista ds. e-marketingu

Optymalizacja pod wyszukiwarki

Kolejnym etapem współpracy z Klientem jest optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, dopasowanie ich pod wymogi Google, Bing czy Yandex wg. zaleceń twórców i właścicieli wymienionych wyszukiwarek. W naszych badaniach skupiamy się na skuteczności strony, tworzymy dokument zbierający najważniejsze zmiany jakie należy wdrożyć na witrynie, zamiany dotyczące struktury serwisu, jego widoczności czy konstrukcji poszczególnych elementów.

Postaw na widoczność w Google

Następnie skupiamy się na profilu linków zwrotnych, jeśli nie spełnia wyznaczonych standardów robimy wszystko aby do witryny kierowały tylko linki o najwyższej jakości. Przez ponad 11 lat nabraliśmy mnóstwo doświadczenia zarówno w pozycjonowaniu jak i pozbywaniu się filtrów nakładanych przez Google.

Nasz zespół specjalistów dokłada wszelkich starań, aby Państwa witryna była bezpieczna, stale wzmacniała się w wynikach organicznych jak i przynosiła pożądane efekty. Bez przerwy monitorujemy osiągane wyniki, analizujemy potencjalne spadki i wzrosty jak i dobieramy najlepszą strategię budowania linków czy optymalizacji dla danej branży.

Efekty naszych działań!

W przeciagu roku zwiekszyliśmy ruch 14-krotnie

W przeciagu roku zwiekszyliśmy ruch 14-krotnie


Dzięki naszym działaniom widoczność strony Klienta w Google zwiększyła ponad 4-krotnie


Kolejny klient, wzrost 11-krotny w przeciagu roku

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowaniem nazywamy szereg czynności wykonywanych w celu zwiększenia pozycji danej strony w wyszukiwarkach na zadane słowa kluczowe. Dodatkowo wpływa ono bezpośrednio na widoczność naszej witryny w Google. Obecnie zaleca się pozycjonować stronę korzystając ze strategii "long tail", czyli "długiego ogona", która skupia się na dłuższych wyrażeniach niż pojedyncze czy podwójne słowa kluczowe bazujące na najczęściej wyszukiwanych frazach przez użytkowników. Frazy takie nie przynoszą tak dużego ruchu jak standardowe wyrażenia, ale są łatwiejsze i przynoszą witrynie ruch o zwiększonej konwersji poprzez idealne dopasowanie wyniku pod to czego aktualnie wyszukuje użytkownik. 

Pozycjonowanie lokalne dla małego biznesu

Pozycjonowanie lokalne pozwoli zebrać nam Klientów z najbliższej okolicy bądź z całego regionu. W naszym przykładzie odnośnie kwiaciarni, która działa głównie w danym mieście bądź zakresem usług sięga określonego terenu, wybór tej formy pozycjonowania będzie najlepszy. Przykładowymi frazami mogą być "kwiaciarnia Kraków", "kwiaciarnia Rzeszów" czy "kwiaciarnia Warszawa". Nie konkurujemy wtedy o pozycje z kwiaciarniami z całej Polski, ale z określonego terenu. Wyszukiwarki wykrywają teraz położenie użytkowników i serwują im najpierw lokalne wyniki. 

Czego nie można lekceważyć w kwestii SEO?

Chcesz się przebić z ofertą na tle konkurencji? Zależy Ci na tym, aby Twoja strona wskoczyła na wyższą pozycję w wynikach? Oczami wyobraźni widzisz dużo nowych klientów?

Postaw na idealnie dopasowane do Twojej firmy działania, takie jak:

  • rezerwacja nazwy domeny ze słowem kluczowym
  • zadbanie o wybór odpowiednich słów / fraz kluczowych
  • wypełnienie strony www wartościowym contentem
  • zwiększanie widoczności w wynikach Organicznych na wybrane frazy
  • link building i optymalizacje
  • marketing szeptany
  • prowadzenie kanałów w social media

Jak pomagamy trafiać do klientów?

Aby odnieść sukces w tej dziedzinie, warto powierzyć działania ekspertom, takim jak my. Wykorzystując dostępne kanały komunikacyjne trafimy do grupy docelowej zainteresowanej Twoją ofertą.

Zadbamy m.in. o:

  • ustalenie celów do osiągnięcia (sprzedaż, leady, dotarcie do klienta)
  • wzbogacenie firmowej strony o słowa / frazy kluczowe
  • optymalizację strony www i coraz lepszą pozycję w wynikach
  • content marketing (tworzenie i dystrybucję wartościowych treści)
  • współpracę z influencerami i blogerami
  • monitorowanie opinii i kreowanie wizerunku firmy
  • raporty, pokazujące postępy prac, dostarczane w trybie miesięcznym