Jeśli zależy Ci na zasięgu i dotarciu do jak najszerszego grona użytkowników, musisz wziąć pod uwagę wiele kanałów digitalowych, m.in. social media, serwisy informacyjne i wyszukiwarki.

Dlaczego z nami to się uda?

Dzięki współpracy z nami nie musisz się martwić o spójność i skuteczność działań. Korzystamy ze sprawdzonych rozwiązań i zdobytego przez lata „know how”, a do użytkownika mówimy językiem korzyści. To pozwala nam osiągać zamierzone cele.

Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.

Jacek Jagusiak - Specjalista ds. e-marketingu

Jacek Jagusiak

Specjalista ds. e-marketingu

Przebieg współpracy z klientem

1

Przygotowanie strategii i jej analiza

Na podstawie wywiadu z Klientem przygotowujemy spersonalizowaną strategię marketingową ukierunkowaną na cele jakie pierwotnie zakłada profil działalności Klienta.

1

2

1

Skuteczną realizacja wielokanałowych kampanii

W zależności od rodzaju działalności kierujemy kampanie jak i wszelkie działania na kanały, które mogą przynieść realne konwersje.

1

Dbamy o wysoki współczynnik konwersji

Każdego dnia nasi specjaliści analizują wyniki prowadzonej kampanii i wdrażają ewentualne poprawki, co skutkuje znaczącym zwiększeniem współczynnika ROI.

3

4

1

Monitoring efektywności działań i ciągła optymalizacja

Optymalizacja działań i podjęcie szybkich i skutecznych kroków to klucz do sukcesu, dlatego zmiany wdrażane są natychmiast, aby Klient nie tracił bezcelowo zainwestowanych środków.

1

Przygotowywanie raportów po każdej kampanii

Każda prowadzona kampania jest raportowana w czasie rzeczywistym, co sprawia że Klient w dowolnym czasie może sprawdzić dalsze postępy, a na koniec tworzony jest raport podsumowujący.

5

Co łączy Google z „efektem ROPO”?

Warto być na wysokiej pozycji w Google’u, żeby pojawiać się z produktem / usługą od razu, kiedy tylko użytkownik wyszukiwarki wpisze konkretne zapytanie.

Dla klientów coraz częściej liczy się to, co znajdzie w sieci na temat danej firmy bądź produktu / usługi i to go skłania nie tylko do zakupu online, ale w sklepie stacjonarnym. Wiąże się to z tzw. efektem ROPO (research online, purchase offline), czyli tendencją do zbierania informacji w Internecie, zanim zapadnie decyzja o pójściu do sklepu.

Postawimy na kampanie marketingowe, które zwiększą Twoją widoczność