Jeśli zależy Ci na zasięgu i dotarciu do jak najszerszego grona użytkowników, musisz wziąć pod uwagę wiele kanałów digitalowych, m.in. social media, serwisy informacyjne i wyszukiwarki.
Dlaczego z nami to się uda?
Dzięki współpracy z nami nie musisz się martwić o spójność i skuteczność działań. Korzystamy ze sprawdzonych rozwiązań i zdobytego przez lata „know how”, a do użytkownika mówimy językiem korzyści. To pozwala nam osiągać zamierzone cele.
Nasz specjalista pomoże Ci w wyborze oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.
Przebieg współpracy z klientem
1
Przygotowanie strategii i jej analiza
Na podstawie wywiadu z Klientem przygotowujemy spersonalizowaną strategię marketingową ukierunkowaną na cele jakie pierwotnie zakłada profil działalności Klienta.
1
2
1
Skuteczną realizacja wielokanałowych kampanii
W zależności od rodzaju działalności kierujemy kampanie jak i wszelkie działania na kanały, które mogą przynieść realne konwersje.
1
Dbamy o wysoki współczynnik konwersji
Każdego dnia nasi specjaliści analizują wyniki prowadzonej kampanii i wdrażają ewentualne poprawki, co skutkuje znaczącym zwiększeniem współczynnika ROI.
3
4
1
Monitoring efektywności działań i ciągła optymalizacja
Optymalizacja działań i podjęcie szybkich i skutecznych kroków to klucz do sukcesu, dlatego zmiany wdrażane są natychmiast, aby Klient nie tracił bezcelowo zainwestowanych środków.
1
Przygotowywanie raportów po każdej kampanii
Każda prowadzona kampania jest raportowana w czasie rzeczywistym, co sprawia że Klient w dowolnym czasie może sprawdzić dalsze postępy, a na koniec tworzony jest raport podsumowujący.
5
Co łączy Google z „efektem ROPO”?
Warto być na wysokiej pozycji w Google’u, żeby pojawiać się z produktem / usługą od razu, kiedy tylko użytkownik wyszukiwarki wpisze konkretne zapytanie.
Dla klientów coraz częściej liczy się to, co znajdzie w sieci na temat danej firmy bądź produktu / usługi i to go skłania nie tylko do zakupu online, ale w sklepie stacjonarnym. Wiąże się to z tzw. efektem ROPO (research online, purchase offline), czyli tendencją do zbierania informacji w Internecie, zanim zapadnie decyzja o pójściu do sklepu.
Postawimy na kampanie marketingowe, które zwiększą Twoją widoczność