NEXERA - grupa telekomunikacyjna

Strona firmowa, wizytówka firmy

Nexera – profesjonalna strona wizytówkowa nowoczesnej grupy telekomunikacyjnej


Nexera jest infrastrukturalną grupą telekomunikacyjną będącą wspólnym przedsięwzięciem europejskiego funduszu inwestycyjnego Infracapital i dostawcy usług telekomunikacyjnych - Nokii. Jej celem jest tworzenie nowoczesnej, technologicznie zaawansowanej światłowodowej sieci dostępowej. Aktualnie skupia się na realizacji projektów w ramach rządowego Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC).


Naszym głównym zamierzeniem było stworzenie profesjonalnej strony wizytówkowej, wykonanej zgodnie z brandbookiem klienta, według zasad wykorzystania identyfikacji wizualnej marki.


Ciekawym elementem projektu są starannie wykonane ‘Aktualności’, po których poruszanie się ułatwiają tagi, a co za tym idzie wyszukiwanie informacji staje się szybsze.


Główną funkcjonalnością przygotowanej przez nas strony jest moduł mapy z podziałem na województwa i regiony z punktami dostępowymi w zasięgu sieci Nexery. Dzięki zastosowaniu tego typu rozwiązania, uzyskaliśmy bardzo czytelną architekturę treści. Odbiorca poprzez kliknięcie na oznaczoną kolorem białym lokalizację punktu, może sprawdzić obszar, który go interesuje. Dodatkową funkcją jest możliwość pobrania pliku ‘Białych Adresów’ czyli adresów zaplanowanych do objęcia siecią w ramach POPC, jak również jednostek oświatowych.


Wyzwaniem było stworzenie strony, która będzie profesjonalną wizytówką dla klienta o niezwykle szerokim zakresie usług, przyciągających szerokie grono odbiorców. Zawarty kontent charakteryzuje się wysokim poziomem czytelności dla potencjalnego partnera telekomunikacyjnego zainteresowanego współpracą. Katalog oraz zestawienie szczegółowych informacji o korzystaniu z usług hurtowych przedstawiono przejrzyście w zakładce ‘Dla operatorów’. Dodatkowo oferta została zaprezentowana za pomocą krótkiego filmu, co czyni stronę bardziej nowoczesną i atrakcyjną wizualnie.


Projekt zyskał na funkcjonalności również dzięki zastosowaniu lupki do wyszukiwania informacji, a bezpośrednie odnośniki do serwisów społecznościowych podkreślają nowoczesny charakter strony, zachowując spójność i poprawny wizerunek firmy. Wersja anglojęzyczna pozwala na dotarcie do szerszego grona odbiorców.

 

Realizacja tego ambitnego projektu zgodnie z wytycznymi agencji PR klienta i przy zastosowaniu najnowszych rozwiązań, pozwoliła na otrzymanie przyciągającego efektu końcowego.